Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Jak można zgłosić się na szkolenie?

Podstawą zgłoszenia na szkolenie jest wypełnienie formularza zgłoszenia – dostępny jest on w wersji on-line lub dokumentu word do pobrania. Po wysłaniu zgłoszenia, Klient w ciągu 24h otrzyma potwierdzenie wpisania na listę Uczestników.

Co zawiera cena?

Koszt udziału zawiera: realizację szkolenia w oparciu o przygotowane materiały szkoleniowe, dyplom, przerwę kawową oraz lunch.

Jak duże są grupy szkoleniowe?

Przeciętna wielkość grupy na szkoleniu otwartym to 5-8 osób, maksymalnie zaś 15 osób. Taka liczba umożliwia zachowanie formy warsztatowej szkolenia, stosowania metod aktywizujących przez Trenera, a z drugiej zaś pozwala na wymianę doświadczeń pomiędzy Uczestnikami.

Czy jest szansa, że warsztat nie dojdzie do skutku?

Tak, taka sytuacja może mieć miejsce m.in. dlatego, że nie pobieramy przedpłat, a zainteresowanie konkretnym tematem może być zmienne na przestrzeni roku. W przypadku rejestracji zbyt małej liczby osób na daną edycję, szkolenie jest odwoływane, a zapisanym osobom proponowany jest nowy termin.

Kiedy następuje płatność za szkolenie?

Nie chcemy, by nasi Klienci kupowali „kota w worku”, dlatego jako firma szkoleniowa nie wymagamy przedpłat.*. Płatność za szkolenie następuje po wykonaniu usługi, na podstawie faktury z 7-dniowym terminem płatności.

*wyjątek stanowią zgłoszenia osób prywatnych

Gdzie odbywają się szkolenia?

Współpracujemy z wieloma ośrodkami na terenie Polski – hotelami i ośrodkami szkoleniowymi – zlokalizowanymi w centrum miast. Dbając o komfort Uczestników zapewniamy klimatyzowane sale, wyposażone w projektor i flipchart. Na kursantów czeka zawsze świeża kawa, słodki poczęstunek oraz  lunch. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie kompetea.pl/miejsca-realizacji-szkolen/

Czy po szkoleniu Uczestnik otrzymuje certyfikat?

Tak, każdy Uczestnik, który wziął udział w min. 80%  warsztatu, otrzymuje na zakończenie Certyfikat.

Czy istnieją zniżki w przypadku zgłoszenia większej ilości pracowników?

Tak, przy zgłoszeniu min. 2 osób na szkolenie w wybranym terminie, Klient może otrzymać rabat od 5 do 20% (w zależności od ilości osób). Prosimy każdorazowo o kontakt z działem sprzedaży.