Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Komunikacja interpersonalna z Klientami Wewnętrznymi i Zewnętrznymi (gra szkoleniowa)

Szkolenie wykorzystujące techniki grywalizacyjne, w którym uczestnicy wcielając się w reprezentanta wezmą udział w symulacjach rozmów z różnorodnymi klientami. Dzięku temu przetestują różnorodne metody komunikacji i docierania do potrzeb klienta oraz będą mieli okazję uzyskać precyzyjną informację zwrotną od (symulowanego) klienta i nie tylko.

Cele szkolenia:

  • Polepszenie jakości procesu komunikacji interpersonalnej z Klientami Wewnętrznymi i Zewnętrznymi
  • Zdobycie umiejętności rozpoznawania i aktywnego radzenia sobie z barierami utrudniającymi komunikację
  • Pogłębienie umiejętności dopasowania argumentacji do rozmówców oraz budowania własnej wiarygodności
  • Zbudowanie pewności siebie oraz pogłębienie własnej aktywności Uczestników w kontaktach trudnych / stresujących

 

Program szkolenia

Moduł 1. Skuteczna komunikacja z klientem – czym jest „dobra” komunikacja

  • Zidentyfikowanie czynników obniżających jakość komunikacji.
  • Zdefiniowanie reguł i zasad skutecznej komunikacji.
  • Przećwiczenie Technik Aktywnego Słuchania na symulowanych sytuacjach zawodowych:
    • Techniki wspomagające tworzenie klimatu współpracy,
    • Techniki ujednolicające informację,
    • Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy.

Moduł 2: Dlaczego komunikacja jest trudna? – pokonywanie konfliktowych barier komunikacyjnych

  • Identyfikacja głównych obszarów konfliktowych obniżających skuteczność komunikacji wewnętrznej.
  • Wypracowanie sposobów zapobiegania i radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi w celu polepszenia komunikacji
  • Omówienie podstawowych barier komunikacyjnych.

Moduł 3: Wzmacnianie wiarygodności oraz siły argumentacji

  • Czynniki wpływające na wiarygodność: obszar werbalny i niewerbalny.
  • Wzmacnianie wiarygodności poprzez odpowiedni głos, wygląd i zachowanie
  • Pięć głównych stylów społecznych oraz ich oczekiwania w zakresie komunikacji.
  • Zasady formułowania wypowiedzi skutecznej dla danego typu społecznego.
  • Poznanie własnego stylu społecznego: Szanse i zagrożenia dla komunikacji.

Moduł 4: Wybrane techniki asertywności na sytuacje „krytyczne”

  • Komunikowanie informacji trudnych
  • Zrozumienie pojęcia „asertywność” oraz obszarów, w jakich można ją stosować.
  • Trening wybranych sytuacji zawodowych pod kątem praktycznego zastosowania narzędzi i technik asertywnego reagowania.

Trener:

Agnieszka Mulak

Trener umiejętności interpersonalnych z wieloletnim doświadczeniem. Doktorant Instytutu Studiów Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi autorskie zajęcia na temat wykorzystania gier w edukacji i szkoleniach biznesowych. Wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w zakresie konfliktów, negocjacji, mediacji i facylitacji, komunikacji interpersonalnej, oraz zarządzania projektami. Autor gier negocjacyjnych opartych na case’ach dużych transakcji biznesowych. Uczestnik Szkoły Trenerów Biznesu i stażysta w Grupie TROP, gdzie brała udział w tworzeniu Akademii Superwizora – szkoły doskonalenia umiejętności trenerskich dla osób z długim stażem prowadzenia warsztatów.

 

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Terminy:

27-28 października Warszawa

 

Harmonogram godzinowy: 2 dni

Rozpoczęcie szkolenia 09:30

Przerwa kawowa 11:00 ; 15:00

Przerwa obiadowa 13:00

Zakończenie szkolenia 16:30

 

Koszt uczestnictwa:

1190 zł + 23% VAT

* płatność za udział po szkoleniu

* przy zgłoszeniu większej ilości osób cena ustalana jest indywidualnie

 

Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu

Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania

 

W celu zgłoszenia się na szkolenie proszę o wypełnienie formularza zgłoszenia znajdującego się na naszej stronie oraz przesłanie go faksem na numer 22 350 70 55 lub scanem na adres: info@kompetea.pl

W przypadku zainteresowania szkoleniem wewnętrznym z powyższego zakresu prosimy o kontakt.