Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Marketing internetowy w świetle najnowszych zmian prawnych

Szkolenie uwzględnia przepisy najnowszej ustawy o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku.

Program szkolenia:

 Zasady rozpowszechniania informacji handlowych.

  • Definicja „informacji handlowej”?
  • Kiedy można przesyłać informacje handlową.
  • Zmiana przepisów – zmiana dot. możliwości przesyłania informacji handlowych
  • Odpowiedzialność za niezamówione informacji handlowych.

Zasady prowadzenia firmowej strony internetowej oraz wysyłki newsletterów.

  • Świadczenie usług drogą elektroniczną
  • Obowiązki informacyjne
  • Regulamin strony internetowej
  • Obowiązki prawne związane z wykorzystaniem plików „cookies”

Rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych.

  • Wykorzystanie wizerunku, nazwiska, znaków towarowych innych firm w materiałach informacyjnych i promocyjnych.
  • Niedozwolone praktyki związane z rozpowszechnieniem informacji i materiałów promocyjnych
    • Wprowadzenie w błąd konsumentów
    • Orzecznictwo Sądu Najwyższego oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego i przykłady z praktyki
  • Niedozwolone praktyki związane z rozpowszechnieniem informacji i materiałów promocyjnych
  1. Jak należycie chronić dane osobowe klientów, by nie narazić się GIODO?

Trener:

Maciej Kasperowicz – Prawnik/Trener z zakresu  prawa gospodarczego, prawa administracyjnego oraz prawa pracy. Skończył prawo na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie jest doktorantem w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (kierunek Prawo). W latach 2010-2012 prowadził (w Dzienniku Gazecie Prawnej) Tygodnik Prawa Pracy i Ubezpieczeń. Współpracował także z Polską Agencją Prasową. Jest autorem ponad 200 artykułów i publikacji związanych z prawem cywilnym i prawem administracyjnym, które ukazały się w Dzienniku Gazecie Prawnej m.in.: „Mobbing i dyskryminacja”, ,,Umowy o pracę”, „Umowy zlecenia w praktyce”, „Działalność organizacji związkowych”, „Zatrudnianie pracowników samorządowych”, „Ochrona danych osobowych w praktyce”, „Wynagrodzenia pracownicze”.

Współpracował i doradzał w kwestiach prawnych największemu związkowi zawodowemu w Polsce „NSZZ Solidarność”. W firmie Wolters Kluwer (wydawcy programu prawniczego LEX) przygotowywał Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń. Posiada wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń  m.in. dla Ministerstwa Skarbu Państwa, Ministerstwa Sportu, Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, urzędów wojewódzkich a także dla przedsiębiorstw z sektora prywatnego.


INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Terminy:

do ustalenia

Harmonogram godzinowy: 1 dzień

Rozpoczęcie szkolenia 09:30
Przerwa kawowa 11:00 ; 15:00
Przerwa obiadowa 13:00
Zakończenie szkolenia 16:30

Koszt uczestnictwa:

550 zł + 23% VAT

* płatność za udział po szkoleniu
* przy zgłoszeniu większej ilości osób cena ustalana jest indywidualnie

Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu

Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania

W celu zgłoszenia się na szkolenie prosimy o wypełnienie formularza on-line znajdującego się na naszej stronie bądź pobranie formularza ze strony i przesłanie go faksem na numer 22 350 70 55 lub scanem na adres: info@kompetea.pl

W przypadku zainteresowania szkoleniem wewnętrznym z powyższego zakresu prosimy o kontakt.

Marketing internetowy w świetle najnowszych zmian prawnych
do ustalenia
550 zł + 23% VAT/ osoba