Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Na szkoleniu zostaną pokazane i przećwiczone skuteczne modele motywacji pozafinansowej – gotowe mechanizmy działania w codziennej pracy menagera, które wpływają na zwiększenia wydajności i efektywności pracy oraz poprawę satysfakcji i motywacji pracowników.

 Adresaci szkolenia:

menadżerowie, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w zakresie motywowania podległego zespołu

Cel szkolenia:
  • używanie arsenału wypróbowanych technik motywowania, dobranych do osobowości pracowników i wykonywanych przez nich zadań – niemalże 365 sposobów motywowania pracowników
  • wpływanie na poziom motywacji własnej i pracowników
  • korzystanie z własnych zasobów we wprowadzaniu zmian poziomu motywacji pracowników
  • skuteczniejsze pomagania innym poczuć się bardziej zmotywowanym
  • używanie motywatorów pozafinansowych, niezbędnych do motywowania, kiedy brak dodatkowych
Program szkolenia:

Wprowadzenie do tematu motywacja

  • kilka kluczowych informacji o motywacji i motywowaniu
  • fazy działania motywacji
  • wymiary motywacji
  • teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce
  • modele motywowania w zarządzaniu
  • modele X,Y
  • filozofia uzyskiwania oczekiwanych wyników
  • funkcja motywacji w procesie zarządzania

Rola lidera w motywacji ludzi do pracy

  • automotywacja i jej wpływ na motywowanie pracowników
  • techniki automotywacji – coaching, mentoring i motywacji
  • zasady motywowania pracowników wg Adaira
  • rozwój inteligencji emocjonalnej własnej jak i u podwładnych
  • analiza transakcyjna w procesie motywowania siebie i podwładnych

Motywacji do pracy

  • dwa kluczowe obszary motywacji (wewnętrzna i zewnętrzna)
  • 12 czynników, które motywują do działania
  • skuteczne i popularne techniki motywacji – ich praktyczne wykorzystanie
  • 8 sposobów na zwiększenie motywacji do działania
  • zasady i techniki wzmacnianie pożądanych zachowań
  • funkcja informacji zwrotnej w procesie motywowania
  • dopasowanie metody informacji zwrotnej do odbiorcy
  • reakcja na informację zwrotną
  • radzenie sobie z oporem na informację zwrotną

Komunikacja i relacje w organizacji jako czynnik motywowania

  • komunikacja interpersonalnej w budowaniu motywacji
  • komunikacja systemowa w budowaniu motywacji
  • rola i efektywność rozmów rozwojowych i oceniających
  • rola i efektywność zebrań, narad w organizacji
  • dobre praktyki czyli zasady komunikacji rozwijającej motywację

Podsumowanie szkolenia i utrwalenie zdobytej wiedzy i umiejętności

Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

sala szkoleniowa w centrum Warszawy; informacja u Organizatora

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

365 sposobów motywowania pracowników
09.05.2024 Warszawa
890 zł + 23% VAT/ osoba
750 zł + 23% VAT/ osoba
07.03.2024 on-line, 27.06.2024 on-line