Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności stosowania komunikatów asertywnych w kontakcie ze współpracownikiem, przełożonym, podwładnym, klientem.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności stosowania komunikatów asertywnych w kontakcie ze współpracownikiem, przełożonym, podwładnym, klientem.
Co uczestnik będzie wiedział, (czyli czego dowie się w trakcie trwania szkolenia)?
Co uczestnik będzie umiał, (czyli czego się nauczy i jak będzie potrafił wykorzystać daną wiedzę w praktyce)?
Jakie kompetencje społeczne ma szansę rozwinąć/nabyć korzystając ze szkolenia?
Moduł 1. RÓŻNE TYPY POSTAW I ICH WPŁYW NA KOMUNIKACJĘ
Cel: poznanie postaw nawykowych i wyuczonych, autodiagnoza preferowanej postawy
Typy postaw:
Moduł 2. ASERTYWNA KOMUNIKACJA – TRENING WYBRANYCH TECHNIK
Cel: uświadomienie barier blokujących komunikację; trening wybranych technik asertywnych
Moduł 3. KONSTRUKTYWNA KRYTYKA KLUCZEM DO EFEKTYWNOŚCI
Cel: pogłębienie samoświadomości uczestnika dotyczącej konstruktywnej krytyki, trening konstruktywnych komunikatów
1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
sala szkoleniowa w centrum Warszawy; informacja u Organizatora
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
Kompetea all rights reserved