Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.

Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na budowaniu pozytywnych relacji z Klientami, budować ich zaufanie i lojalność.

 Adresaci szkolenia z budowania dobrych relacji z klientami:

pracownicy działu sprzedaży

 Korzyści ze szkolenia:

Po warsztatach uczestnik będzie potrafił:

  • Umiejętność dopasowania sposobu komunikacji do typu i oczekiwań Klienta.
  • Umiejętność radzenia sobie z kryzysem relacji z klientem.
  • Poprawa jakości relacji budowanych z klientami.
  • Poznanie narzędzi, jakie wykorzystuje się do budowania relacji z klientem.
  • Umiejętność stosowania różnorodnych technik perswazji i metod wywierania wpływu.
  • Diagnozowania i analizowania potrzeb klienta.
  • Finalizowania rozmów z klientami, aby skutecznie zamykać sprzedaż.
  • Posługiwanie się językiem korzyści w kontaktach z klientami.
  • Utrzymania relacji z klientami, aby budować lojalność do marki.
  • Radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta.
  • Podejmować działania inicjujące i usprawniające relację.
  • Budowanie własnej skuteczności w zatrzymywaniu klientów.
  • Poznanie praktycznych narzędzi wspierających retencję klientów.
 Metody pracy:

Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.

  • Prezentacja multimedialna
  • Burza mózgów
  • Dyskusja
  • Gra symulacyjna
  • Studium przypadku
  • Odgrywanie ról
  • Testy kompetencyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
  • dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
Program szkolenia:

I MODUŁ Co to jest relacja z klientem?

  1. Dlaczego warto inwestować w budowanie relacji z klientem?
  2. Kompetencje emocjonalne w zarządzaniu sobą
  3. Zrozum „to ciebie kupują”
  4. Stwórz empatię i wypracuj wspólną płaszczyznę
  5. Co tak naprawdę oznacza „zaufanie” i jak je budować.
  6. Jakie wartości są podstawą solidnej relacji biznesowej z klientem?
  7. WARSZTATY

II MODUŁ Poznaj klienta i jego otoczenie

  1. Badanie rynku
  2. Identyfikacja Klientów, którzy mogą pozytywnie (i negatywnie) wpłynąć na Twoje relacje
  3. „twarde” i „miękkie” informacje
  4. Mapowanie potrzeb
  5. Lista kontrolna
  6. System monitorowania
  7. Baza danych 

III MODUŁ Komunikacja kluczem do budowania silnych relacji

  1. Jak opanować trudną sztukę konwersacji
  2. Umiejętności komunikacyjne w budowaniu relacji z klientem
  3. Dobre pierwsze wrażenie – spraw, by trwało
  4. Komunikacja jawna i niejawna,
  5. Techniki zadawania pytań – jak słuchać i mówić
  6. Mowa ciała
  7. Strategie komunikacji – rodzaje
  8. WARSZTATY 

IV MODUŁ Kluczowe elementy budowania skutecznych relacji z klientem

  1. Spojrzenie na relację z perspektywy klienta
  2. Wyjdź poza swoją propozycję
  3. Metody negocjacji
  4. Struktura procesu negocjacji – etapy
  5. Jak budować dobre i długofalowe relacje
  6. Spraw, by klienci byli lojalni
  7. Wykorzystanie elementów perswazji
  8. WARSZTATY

V MODUŁ zarządzanie relacjami

  1. Jak odzyskać klienta?
  2. Nieufność – diagnoza i lekarstwo
  3. Analizowanie bieżących relacji z klientami i opracowywanie praktycznych kroków w celu ich wzmocnienia.
  4. Zarządzanie relacjami: podstawy, „co robić” i „nie wolno” – wskazówki
  5. WARSZTATY

VI MODUŁ Retencja

  1. Dlaczego utrzymanie klienta ma znaczenie?
  2. Co to jest lojalność klientów i utrzymanie klientów?
  3. Najlepsze strategie utrzymania klienta
  4. Wskaźniki utrzymania klientów
  5. Utrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie klienta
  6. Przykłady utrzymania klientów
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Budowanie dobrych relacji z klientami
18-19.05.2023 Warszawa, 21-22.09.2023 Warszawa, 23-24.11.2023 Warszawa
1450 zł + 23% VAT/ osoba