Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.
Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na budowaniu pozytywnych relacji z Klientami, budować ich zaufanie i lojalność.
Adresaci szkolenia z budowania dobrych relacji z klientami:
pracownicy działu sprzedaży
Korzyści ze szkolenia:
Po warsztatach uczestnik będzie potrafił:
Umiejętność dopasowania sposobu komunikacji do typu i oczekiwań Klienta.
Umiejętność radzenia sobie z kryzysem relacji z klientem.
Poprawa jakości relacji budowanych z klientami.
Poznanie narzędzi, jakie wykorzystuje się do budowania relacji z klientem.
Umiejętność stosowania różnorodnych technik perswazji i metod wywierania wpływu.
Diagnozowania i analizowania potrzeb klienta.
Finalizowania rozmów z klientami, aby skutecznie zamykać sprzedaż.
Posługiwanie się językiem korzyści w kontaktach z klientami.
Utrzymania relacji z klientami, aby budować lojalność do marki.
Radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta.
Podejmować działania inicjujące i usprawniające relację.
Budowanie własnej skuteczności w zatrzymywaniu klientów.
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.