Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

"Bardzo zależało nam na poznaniu nowych trendów, chciałyśmy poznać jak budować i zarządzać doświadczeniem kandydatów w trakcie procesu rekrutacji. Cel jak najbardziej osiągnięty – dziękujemy za świetną atmosferę na szkoleniu, zaangażowanie trenerki oraz ogromną dawkę wiedzy."



Lidl Polska sp. z o. o., Dział Rekrutacji i Budowania Marki Pracodawcy, Specjalista ds. Rekrutacji

Kompetea, opinia o szkoleniu HR, Candidate Experience
5.0
2023-02-01T07:47:56+00:00

Lidl Polska sp. z o. o., Dział Rekrutacji i Budowania Marki Pracodawcy, Specjalista ds. Rekrutacji

"Bardzo zależało nam na poznaniu nowych trendów, chciałyśmy poznać jak budować i zarządzać doświadczeniem kandydatów w trakcie procesu rekrutacji. Cel jak najbardziej osiągnięty – dziękujemy za świetną atmosferę na szkoleniu, zaangażowanie trenerki oraz ogromną dawkę wiedzy."
5.0
1

Candidate experience (skrót z ang. CX) to suma wszystkich doświadczeń związanych z firmą jako pracodawcą, które powstają w świadomości potencjalnego pracownika. A zatem chodzi tu nie tylko o ocenę rozmowy kwalifikacyjnej, ale także o wrażenia kandydata związane z samym ogłoszeniem o pracę, pierwszym kontaktem rekrutera czy informacją zwrotną o wyniku rekrutacji.

Czemu candidate experience jest tak ważny? To bezcenna informacja zwrotna, która pozwala poprawić efektywność procesu rekrutacji, a więc pozwala oszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Ale co najważniejsze – dzięki niemu lepiej zapadamy w pamięci potencjalnych kandydatów i budujemy profesjonalny wizerunek firmy jako pracodawcy.

O tym jak jak to zrobić dobrze, będziemy rozmawiać na naszym szkoleniu. A ponadto – aktualne trendy CX, także w świetle rekrutacji online oraz najnowsze raporty i badania rynkowe. Zapraszamy!

 Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów HR, w szczególności zajmującej się procesem rekrutacji i employer brandingu.

Cel szkolenia:
  • Poznanie zagadnienia candidate experience i jego wpływu na budowanie marki
  • Przygotowanie do wdrożenia procesu candidate experience w organizacji
  • Poznanie metodologii projektowania pozytywnych doświadczeń kandydatów
  • Mapowanie i analiza dotychczasowych działań mających wpływ na candidate experiecne
 Korzyści ze szkolenia:

Podczas niniejszego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak świadomie i celowo projektować doświadczenia kandydatów przed, w trakcie i po procesie rekrutacji
  • Jak przygotować firmę do wdrożenia projektu candidate exsperience
  • W jaki sposób kandydaci poszukują ofert pracy, jak podejmują decyzje o zatrudnieniu oraz jakich działań i informacji oczekują od pracodawcy
  • Jakie są punkty styku kandydata z marką i dlaczego warto o nie dbać nie tylko na etapie rekrutacji
  • W jaki sposób i na jakich etapach komunikować się z kandydatem (pasywnym i aktywnym)
  • Jakie narzędzia są niezbędne do budowania doświadczeń kandydata
  • Jak przeprowadzić badanie NPS i analizować wyniki
 Metody pracy:

Warsztat zawiera dużo praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusje moderowane oraz studium przypadków uzupełnione interaktywnym wykładem w formie prezentacji zawierające wiedzę merytoryczną.

Program szkolenia:
  1. Czym jest candidate experience ?
    • Omówienie definicja candidate experience
    • Jak wygląda cykl życia kandydata
    • Gdzie możemy budować doświadczenia kandydata w podziale na kanały wewnętrzne i zewnętrzne
  2. Dlaczego warto inwestować w candidate experience – studium przypadku
    • Co się stanie kiedy nie będziemy dbać o procesy rekrutacyjne
    • Garść danych, czyli co kandydaci myślą o HR w obecnych czasach
  3. Od czego zacząć? Jak przygotować się do wdrożenia projektu candidate experiecne.- mini strategia modelem V2MOM
    • Z jakich elementów składa się strategia
    • Jak zdefiniować wizję i dopasować metody do projektu
  4. Komunikacja z kandydatem – na jakich etapach komunikujemy się z kandydatami, kandydaci aktywni i pasywni jak zainteresować ich ofertą
    • Jak stworzyć personę do procesu rekrutacji – czyli zanim zaprosisz na spotkanie sprawdź, kogo szukasz.
    • Jak zainteresować ofertą – zaczepka kandydata pasywnego, najczęstsze błędy rekruterów.
  5. Różne kanały informowania o ofercie, jak zróżnicować przekaz w zależności od kanału komunikacji.
    • Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem HR
    • Gdzie wystawiać oferty
  6. Personal Branding rekrutara
    • Co to jest marka osobista rekrutera i co się na nią składa
    • Dlaczego warto mieć markę osobistą
    • Analiza własnej marki
    • Jakie są narzędzia Personal Brandigu, które pomogą przyciągnąć kandydatów
  1. W jaki sposób kandydaci szukają pracy, jak podejmują decyzje o zatrudnieniu oraz jakich działań i informacji oczekują od pracodawcy,
  2. Punkty styku kandydata z marką.
    • Zakładka kariera – jakich treści szukają kandydaci
    • Ogłoszenia o pracę – dekonstrukcja
    • Etapy rekrutacji – na jakich etapach rekruter powinien się ze mną kontaktować
    • Zatrudnienie – moment wejścia do firmy
  3. Warsztat z mapowania drogi kandydata:
    • stworzenie mapy podróży kandydata dla procesu klienta – w przypadku grupy zamkniętej dla jednego klienta
    • elementy podroży przykładowego kandydata na zaprojektowanym procesie rekrutacji
  4. Badanie NPS – jak zebrać rzetelne dane o procesie rekrutacji
    • O co i kiedy pytać kandydata
    • Jakie obszary są najważniejsze
    • Czy powinniśmy pytać tylko kandydata?
Prowadzący:

trener Kompetea Mariola StaniewskaMariola Staniewska

Ekspertka ds. rekrutacji i Employer Brandingu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR, przede wszystkim w zakresie  komunikacji wewnętrznej, EB i rekrutacji, z powodzeniem wdraża nowe rozwiązania dla firm, zarządza i optymalizuje procesy rekrutacyjne. Pracowała dla wielu branż od wydawniczej po finansową, Fanka kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego podejścia do projektów. Na co dzień łączy zadania z marketingu i HR, tworząc dedykowane kampanie rekrutacyjne w całej Polsce.

Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

sala szkoleniowa w centrum Warszawy; informacja u Organizatora

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Candidate Experience - budowanie i zarządzanie doświadczeniem kandydatów w procesie rekrutacji
22-23.04.2024 Warszawa
1990 zł + 23% VAT/ osoba
1690 zł + 23% VAT/ osoba
26-27.02.2024 on-line, 10-11.06.2024 on-line, 15-16.10.2024 online