Adresaci:
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnik
Program szkolenia
1.Zakupy w specyfice przedsiębiorstwa handlowo-dystrybucyjnego
OPIS: Zadanie przedstawia wpływ konkurencji na zachowania klientów i wyniki sprzedażowe. Uczestnicy zarządzają ryzykiem nadmiernych zapasów (ponosząc koszty ich utrzymywania) lub brakami towarowymi i utraconej przez to sprzedaży.
2.Przebieg procesu zakupowego
OPIS: Ćwiczenie wymaga podejmowania decyzji nt. uzupełniania zapasów na podstawie historii popytu. Wyniki uzyskane przez uczestników porównywane są z wynikami algorytmów optymalizujących zaopatrzenie. Uczestnicy wykonują także obliczenia kosztów finansowych podjętych decyzji oraz różnych wskaźników poziomu obsługi klienta.
3.Integracja zaopatrzenia z pozostałymi procesami w przedsiębiorstwie
OPIS: Przełożenie strategii firmy handlowej na zadania dla pracowników działów zakupowych i zaopatrzenia. Wybór wskaźników, które będą motywujące i obiektywne dla podległego zespołu. Zasady budowy systemu premiowego.
4.Współpraca z dostawcami
OPIS: Przygotowanie zapytania ofertowego, które zapewni rzetelne przygotowanie ofert oraz umożliwi podjęcie optymalnej decyzji o wyborze dostawcy usługi magazynowania i transportu.
5.Zapasy i organizacja magazynowania w zaopatrzeniu
OPIS: Zasady adresowania lokalizacji składowania w magazynie. Wpływ porządku listy kompletacyjnej na tzw. „walkingtime” i wydajność pracowników kompletujących zamówienia w magazynie.
6.Zakupy w aspekcie finansowym
Trener:
Ryszard Petrykowski
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w logistyce. Pracował w firmach handlowych, tworząc analizy bezpośredniej dochodowości (DDP), analizy asortymentu, koordynował technologię i standardy obsługi zamówień oraz pracy magazynu. W firmach PACK-PLAST (obecnie Sarantis), a następnie WURTH i COMPLEX odpowiadał za procesy zakupów, zaopatrzenia, gospodarkę magazynową i obsługę zamówień Klientów. Jako dyrektor Logistyki i Zakupów odpowiadał za tworzenie i realizację strategii działania firmy. Konsultant, trener z wieloletnim doświadczeniem. Wspomaga realizacje strategii poprzez wdrożenia BSC, wyznaczanie kluczowych wskaźników efektywności, szkolenia z umiejętności projektowego podejścia do wprowadzania zmian związanych z realizacja celów długoterminowych firmy. Posiada certyfikat Zarządzania Projektami oraz Zarządzania Zmianą. Jest od wielu lat członkiem Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki (PSML). Pełnił w tej organizacji funkcję Prezesa, a także Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Terminy:
22-23 czerwca 2017, Katowice
Harmonogram godzinowy: 2 dni
Rozpoczęcie szkolenia 09:30
Przerwa kawowa 11:00 ; 15:00
Przerwa obiadowa 13:00
Zakończenie szkolenia 16:30
Koszt uczestnictwa:
1250 zł + 23% VAT
* płatność za udział po szkoleniu
* przy zgłoszeniu większej ilości osób cena ustalana jest indywidualnie
Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu
Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania
W celu zgłoszenia się na szkolenie prosimy o wypełnienie formularza on-line znajdującego się na naszej stronie bądź pobranie formularza ze strony i przesłanie go faksem na numer 22 350 70 55 lub scanem na adres: info@kompetea.pl
W przypadku zainteresowania szkoleniem wewnętrznym z powyższego zakresu prosimy o kontakt.
Kompetea all rights reserved