Mimo że każdy z nas zna zasady savoir-vivre’u, to jednak podczas spotkań biznesowych, organizacji konferencji, lunchu lub dłuższego wyjazdu zastanawiamy się nad pewnymi szczegółami, które mogą mieć ogromne znaczenie. Jak przywitać gości? Komu i w jakiej kolejności podać wizytówkę? Co zrobić, gdy klient upiera się, że zapłaci za lunch, mimo że to my go zaprosiliśmy? Kto wyciąga dłoń pierwszy? Jaki strój jest odpowiedni na dzienne spotkanie, a jaki należy włożyć wieczorem? C zrobić z serwetką, gdy chcemy na moment odejść od stołu? Co można dać w prezencie, a czego nie? Pytań zwykle nasuwa się wiele, ponieważ savoir-vivre towarzyski różni się od biznesowego. Często – o ile pozwala nam na to czas – na własną rękę poznajemy zasady, szukając ich w różnych opracowaniach, a także uczestnicząc w wielu spotkaniach, konferencjach, bankietach. Nasze szkolenie pozwoli Państwu na szybkie uporządkowanie i pogłębienie wiedzy o wszelkich tematach związanych z etykietą biznesową.
Dlaczego warto się tym zająć? Ponieważ bon ton tworzy atmosferę sprzyjającą rozmowom biznesowym. Jeśli nasz kontrahent dobrze się z nami czuje, będzie skłonny także współpracować. Ocenia nas na podstawie spotkania, a więc jednak dość pobieżnie. Może nie zauważyć naszych starań i uznać je za naturalne, ale na pewno zauważy wpadki. Dlatego podczas szkolenia zajmiemy się kompleksowym budowaniem dobrego wizerunku. Tak, by stworzyć jak najlepsze warunki do budowania trwałych relacji biznesowych.
Program szkolenia:
WPROWADZENIE
Ćwiczenia na rozgrzewkę – turniej drużyn.
POWITANIE, CZYLI JAK ZACZĄĆ?
WRĘCZANIE WIZYTÓWEK
MOWA CIAŁA
UWAŻNOŚC W RELACJACH BIZNESOWCH
RODZAJE OFICJALNYCH SPOTKAŃ
PRZY STOLE
TELEFONICZNY SAVOIR VIVRE
NETYKIETA, CZYLI JAK PISAĆ MAILE
UBIÓR
PODSUMOWANIE
Trener:
Anita Chmara
Jestem certyfikowanym coachem i trenerem biznesu. Zajmuję się rozwojem osobistym i zawodowym ludzi w organizacjach, a także całych organizacji. Przedtem przez dziesięć lat pracowałam jako reporter, a następnie redaktor w jednej z największych codziennych gazet regionalnych w Polsce. Pasja do poznawania ludzi pociągnęła mnie w kierunku badania efektywności osobistej, skutecznego zarządzania, motywacji oraz właściwej komunikacji. Z wykształcenia jestem psychologiem zarządzania i teatrologiem, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. Jako master Programowania Neurolingwistycznego (NLP) i certyfikowany coach International Coach Community (ICC) specjalizuję się w aktywnych technikach wewnętrznej zmiany. Od wielu lat prowadzę szkolenia, wykorzystując zróżnicowane narzędzia, szczególny nacisk kładąc na metodę warsztatową. Przygotowuję i nadzoruję całe projekty szkoleniowe, ściśle współpracując z działami HR. Moje kluczowe obszary to podnoszenie efektywności, automotywacja, komunikacja, asertywność, projektowanie i prowadzenie zmian w organizacjach, podnoszenie standardów obsługi klienta, odkrywanie i wdrażanie wartości organizacji, umiejętności kierownicze, budowanie relacyjnej sprzedaży oraz negocjacje w stylu win-win. Prowadzę też szkolenia z zakresu wystąpień publicznych oraz treningi dla trenerów.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Terminy:
do ustalenia
Harmonogram godzinowy: 2 dni
Rozpoczęcie szkolenia 09:30
Przerwa kawowa 11:00 ; 15:00
Przerwa obiadowa 13:00
Zakończenie szkolenia 16:30
Koszt uczestnictwa:
1190 zł + 23% VAT
* płatność za udział po szkoleniu
* przy zgłoszeniu większej ilości osób cena ustalana jest indywidualnie
Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu
Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania
W celu zgłoszenia się na szkolenie prosimy o wypełnienie formularza on-line znajdującego się na naszej stronie bądź pobranie formularza ze strony i przesłanie go faksem na numer 22 350 70 55 lub scanem na adres: info@kompetea.pl
W przypadku zainteresowania szkoleniem wewnętrznym z powyższego zakresu prosimy o kontakt.
Kompetea all rights reserved