3-dniowy praktyczny warsztat dla przyszłych i obecnych HR Business Partnerów, z sesją coachingową w cenie!
Bycie profesjonalnym HR Business Partner wymaga szczególnych kompetencji społecznych powszechnie zwanych kompetencjami „miękkimi”. Współpraca na wielu płaszczyznach: z Zarządem, z managerami oraz z pracownikami, tworzenie i utrzymywanie właściwych relacji biznesowych i relacji społecznych, dbanie o biznes a także o człowieka, diagnozowanie i potrzeb pracownika i realizowanie celów organizacji …. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? Zadania, spotkania, cele, KPI, raporty, projekty i jeszcze więcej… Jak to wszystko zorganizować?
Jeżeli też zadajesz sobie to pytanie, przyjdź na szkolenie!
W ramach warsztatu, opierającego się o praktyczne przykłady i wymianę doświadczeń, znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań. Podczas trzech dni szkolenia będzie 65% pracy warsztatowej a 25% pracy z wykorzystaniem narzędzi i doskonaleniem technik, tak abyś mógł rozwinąć niezbędne kompetencje – budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji/ zaangażowania wśród pracowników i menedżerów, skuteczne rozwiązywanie problemów w obszarze personalnym i kreatywne wsparcie działań biznesowych.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zadaniami HRBP z perspektywy całego biznesu i poszczególnych zespołów. Uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności wsparcia menadżerów w sprawach operacyjnych i personalnych.
Zapraszamy na nasze szkolenia HR!