Według Council of Logistics Management, logistyka to proces zarządzania sprawnym i efektywnym przepływem surowców, materiałów, wyrobów gotowych oraz odpowiedniej informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji w celu zaspokojenia wymagań klienta. By ów przepływ miał miejsce konieczna jest realizacja takich funkcji jak magazynowanie (w tym utrzymanie zapasów), transport, czy dystrybucja. I tym właśnie zagadnieniom dedykowane jest niniejsze szkolenie.
Adresaci szkolenia:
osoby związane zawodowo z obszarem logistyki, zwłaszcza osób zarządzających logistyką, transportem, magazynem, zapasami / zaopatrzeniem tak na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym
Cel szkolenia:
nabycie wiedzy z zakresu podstaw logistyki, w tym jej dwóch filarów, tj. transportu i magazynowania, wiedzy dotyczącej tak strategicznego, jak i operacyjnego poziomu zarządzania,
nabycie umiejętności organizacji logistyki tak na strategicznym, jak i operacyjnym poziomie zarządzania,
zapoznanie się z praktycznymi przykładami organizacji logistyki.
Korzyści ze szkolenia:
poznanie podstawowych strategii logistycznych,
nabycie umiejętności organizacji transportu w firmie,
nabycie umiejętności organizacji magazynowania w firmie,
nabycie umiejętności organizacji sieci dystrybucji firmy,
nabycie umiejętności zarządzania zapasami w firmie,
nabycie umiejętności zarządzania procesami logistycznymi w firmie.
Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu
Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU