Szkolenia dla Administracji publicznej
Nasze szkolenia dla pracowników administracji publicznej łączą w sobie sprawdzone praktyki rynku biznesowego oraz możliwości i specyfikę pracy w Jednostkach Administracji Publicznej. Dzięki bogatemu doświadczeniu trenerów i konsultantów, realizujemy z powodzeniem warsztaty dla pracowników wszystkich szczebli administracyjnych.
Zarządzanie w Administracji publicznej
Efektywność i skuteczność w zarządzaniu podległymi pracownikami jest wyzwaniem dla organizacji chcących budować profesjonalne i kompetentne zespoły. W sektorze Administracji Publicznej kluczową osobą w tych działaniach jest sylwetka Naczelnika/ Koordynatora, przed którym stawiane są cele merytoryczne i odpowiedzialność za podległy mu personel. Niniejsze szkolenie ma ukierunkować i wesprzeć Naczelników w wyzwaniach codzienności zawodowej, dlatego poza wiedzą przekazujemy szereg użytecznych narzędzi i formatek.