Marka to synergia naszego obrazu i naszej reputacji. Odpowiednio zbudowana, daje nam przewagę konkurencyjną zarówno na poziomie indywidualnym, jak i organizacji, w której pracujemy.
W czasach postcovid, kiedy duża część obszarów zawodowych przeniosła się do sieci, troska o profesjonalną markę jest szczególnie ważna. Jest to bowiem zupełnie inna forma ekspresji samego siebie oraz treści, które chcemy przekazać swojemu otoczeniu.
Cel szkolenia:
Warsztat doskonali umiejętności budowania marki osobistej oraz kształtowania własnego wizerunku, zarówno w realnym otoczeniu biznesowym jak i w mediach społecznościowych. Jest inspiracją do podjęcia pracy nad rozwojem osobistym.
Dowiesz się między innymi:
- Jak ważna jest marka osobista
- W jaki sposób możesz stać się marką
- Co składa się na Twoja markę osobistą
- Jak rozmawiać, wzbudzać zaufanie i budować pozytywne relacje
Uczestnicy biorąc udział w ćwiczeniach będą mogli przyjrzeć się zachowaniu w różnych sytuacjach i przeanalizować jego wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku. Otrzymają informacje zwrotne na temat tego, jak inni mogą nas spostrzegać i jakie to może rodzic konsekwencje. Opracują także swoją strategię na budowanie własnej marki, także w sieci.