Adresaci szkolenia:
Szkolenie adresowane do osób chcących lepiej zarządzać sobą w czasie i zwiększyć swoja efektywność, także pracując w trybie home office.
Szkolenie adresowane do osób chcących lepiej zarządzać sobą w czasie i zwiększyć swoja efektywność, także pracując w trybie home office.
Przekazanie zestawu praktycznych metod skutecznego zarządzania sobą w czasie w pracy zdalnej,w celu zwiększenia efektywności .
Uczestnik:
Moduł I. PRACA ZDALNA – JAK SIĘ DO NIEJ PRZYGOTOWAĆ?
Cel: Uświadomienie uczestnikom barier i korzyści wynikających z pracy zdalnej .
Moduł II. STRUKTURALIZACJA CZASU – JAK USTALIĆ SCHEMAT i RYTM DNIA, JAK PLANOWAĆ W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI?
Cel: Poznanie wskazówek ułatwiających ustalenie schematu dnia i określenie rytmu dnia. Poznanie metod planowania pracy własnej w celu przezwyciężania chęci odkładania na później
Moduł III. NAWYKI NIE MUSZĄ BYĆ ZŁE – JAK WYKORZYSTAĆ NAWYKI DO LEPSZEGO ZARZĄDZANIA CZASEM W PRACY ZDALNEJ?
Cel: Opracowanie skutecznych metod działania w pracy zdalnej w celu zwiększenia efektywności zawodowej i osobistej
– ”zasada 1”, „zasada 2 minut”, „zjedz tę żabę”, „Reguła 5…4… 3… 2… 1”
Harmonogram godzinowy:
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30
Zakończenie szkolenia 16:00
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Pobierz program szkolenia
SZKOLENIE STACJONARNE
Miejsce realizacji szkolenia: SPRAWDŹ
Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu
Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU
SZKOLENIE ON-LINE
Miejsce realizacji szkolenia: on-line
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line, materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej, dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU. Uczestnik musi posiadać komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki (rekomendowane).
Kompetea all rights reserved