Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.
Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na współpracy z trudnym Klientem, jak zmienić Jego NIE w nasze TAK.
Adresaci szkolenia:
pracownicy działu sprzedaży
Korzyści ze szkolenia:
Budowanie relacji, komunikacji i zaufania z klientami.
Rozpoznawanie różnych rodzajów klientów i ich potrzeb.
Zrozumienie różnych typów osobowości.
Używania skutecznych umiejętności interpersonalnych, aby poprawić wyniki negocjacji.
Jak powiedzieć „TAK”, „NIE”, jak wytłumaczyć „DLACZEGO”.
Umiejętność przekształcenia trudnych i wymagających klientów w odnoszących sukcesy klientów.
Budowania wiarygodność poprzez mowę ciała i umiejętności językowe.
Używanie odpowiedzi zorientowanych na klienta podczas interakcji z klientem.
Jak budować rozmowy, z klientami które przynoszą korzyści obu stronom.
Dostarczania klientom negatywnych informacji w bardziej pozytywny sposób.
Radzenia sobie ze złością i zachowanie spokoju w nieprzyjaznych sytuacjach.
Radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta.
Tworzenie nowych propozycji wartości.
Skuteczne radzenie sobie z obawami i odrzuceniami klientów.
Zwiększenie chęci i zdolności do zamknięcia sprzedaży.
Metody pracy:
Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.
Prezentacja multimedialna
Burza mózgów
Dyskusja
Gra symulacyjna
Studium przypadku
Odgrywanie ról
Testy kompetencyjne
Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.