Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.

Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na współpracy z trudnym Klientem, jak zmienić Jego NIE w nasze TAK.

 Adresaci szkolenia:

pracownicy działu sprzedaży

 Korzyści ze szkolenia:
  • Budowanie relacji, komunikacji i zaufania z klientami.
  • Rozpoznawanie różnych rodzajów klientów i ich potrzeb.
  • Zrozumienie różnych typów osobowości.
  • Używania skutecznych umiejętności interpersonalnych, aby poprawić wyniki negocjacji.
  • Jak powiedzieć „TAK”, „NIE”, jak wytłumaczyć „DLACZEGO”.
  • Umiejętność przekształcenia trudnych i wymagających klientów w odnoszących sukcesy klientów.
  • Budowania wiarygodność poprzez mowę ciała i umiejętności językowe.
  • Używanie odpowiedzi zorientowanych na klienta podczas interakcji z klientem.
  • Jak budować rozmowy, z klientami które przynoszą korzyści obu stronom.
  • Dostarczania klientom negatywnych informacji w bardziej pozytywny sposób.
  • Radzenia sobie ze złością i zachowanie spokoju w nieprzyjaznych sytuacjach.
  • Radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta.
  • Tworzenie nowych propozycji wartości.
  • Skuteczne radzenie sobie z obawami i odrzuceniami klientów.
  • Zwiększenie chęci i zdolności do zamknięcia sprzedaży.
 Metody pracy:

Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.

  • Prezentacja multimedialna
  • Burza mózgów
  • Dyskusja
  • Gra symulacyjna
  • Studium przypadku
  • Odgrywanie ról
  • Testy kompetencyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
  • dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
Program szkolenia:

I MODUŁ „Zacznijmy od siebie” – jak pracować z pasją

  1. Zrozumienie swoich emocji, typu i rodzaju
  2. Jak rozpoznać osobowość klienta – co klient mów i co to oznacza
  3. Dlaczego obsługa klienta ma duże znaczenie?
  4. WARSZTATY

II MODUŁ Czy 'trudny Klient’ istnieje?

  1. Jak identyfikować trudnych klientów?
  2. Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami
  3. Kiedy dochodzi do najgorszego…
  4. WARSZTATY 

III MODUŁ Współpraca z klientami zaczyna się od komunikacji

  1. Zasady i style komunikacji
  2. Rola pierwszego wrażenia
  3. Jaka jest rola mowy ciała, słów i zależności psychologicznych
  4. Aktywne słuchanie
  5. Zachowania, których należy unikać
  6. Największe błędy w komunikacji z trudnymi klientami
  7. Umiejętności i cechy, które mają wpływ na sprzedaż
  8. WARSZTATY

IV MODUŁ Asertywność a komunikacja

  1. Komunikacja asertywna z trudnym klientem i je bariery
  2. Przywracanie równowagi
  3. Asertywny styl prowadzenia rozmów
  4. Postawa asertywna w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych z klientami
  5. Jak radzić sobie z krytyką bez naruszania poczucia własnej wartości

V MODUŁ Budowanie autorytetu u Klienta

  1. Budowanie silnych postaw i leadership
  2. Co jest lepsze, formalny czy nieformalny autorytet?
  3. Dlaczego Klient kwestionuje Twoje umiejętności?
  4. Jak zyskać autorytet?
  5. Zaufanie

VI MODUŁ Zarządzanie konfliktem

  1. Zasady rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  2. Jak reagować na destrukcyjną krytykę
  3. Jak rozmawiać z kimś, kto jest naprawdę defensywny
  4. Techniki asertywnego reagowania na złość i agresję Klienta
  5. Diagram rozwiązywania konfliktów
  6. WARSZTATY

VII MODUŁ Budowanie relacji z Klientem – techniki sprzedaży

  1. Czy sprzedaż bardziej przypomina szachy czy poker?
  2. Propozycja wartości
  3. Dobre praktyki budowania relacji
  4. Język korzyści
  5. Identyfikacja potrzeb Klienta i dopasowanie odpowiedniej techniki sprzedaży
  6. Jak utrzymać współpracę i dobre relacje z trudnym klientem
  7. WARSZTATY

VIII MODUŁ Zastrzeżenia i obiekcje klienta

  1. Odkrywanie i rozpatrywanie obiekcji
  2. Techniki pokonywania obiekcji
  3. Modele pracy obiekcją
  4. Techniki domknięcia sprzedaży z trudnym klientem
  5. WARSZTATY
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Techniki radzenia sobie z trudnym i wymagającym klientem
27-28.04.2023 Warszawa, 19-20.06.2023 Warszawa, 19-20.10.2023 Warszawa, 14-15.12.2023 Warszawa
1450 zł + 23% VAT/ osoba