Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia HR z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Sprawdź tutaj

Teraz sam decydujesz w jakiej formule szkolenia weźmiesz udział!

SZKOLENIE STACJONARNE

  • bierzesz udział w kameralnym szkoleniu (grupa max 10 osób), w nowoczesnym centrum szkoleniowym
  • dla Twojego bezpieczeństwa warsztat realizowany jest zgodnie z wytycznymi GIS m.in. z zapewnieniem przestronnej sali szkoleniowej, zachowaniem wymaganej odległości między Uczestnikami, wietrzeniem pomieszczeń, dezynfekcją urządzeń i pomieszczeń wspólnych etc.
  • zapewniamy lunch oraz przerwy kawowe
  • masz bezpośredni kontakt z trenerem, możesz zadawać pytania i wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami
  • otrzymujesz wydrukowane materiały szkoleniowe oraz dyplom ukończenia szkolenia

SZKOLENIE ON-LINE

  • masz dostęp do szkolenia realizowanego w czasie rzeczywistym poprzez platformę Microsoft Teams (nie musisz instalować żadnego oprogramowania)
  • zyskujesz czas i pieniądze na ewentualny dojazd i nocleg
  • korzystasz z własnego komputera z dostępem do internetu, kamery i mikrofonu; przydadzą Ci się także słuchawki
  • widzisz i słyszysz trenera a także wyświetlaną prezentację, masz możliwość zadawania pytań, dyskusji z pozostałymi uczestnikami, a także ćwiczeń
  • otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

*Program szkolenia oraz trener prowadzący są te same dla obu opcji. Aby zapisać się na preferowaną formułę szkolenia, naciśnij odpowiedni przycisk z ramki po prawej stronie ZAPISZ SIĘ lub ZAPISZ SIĘ (ON-LINE) a następnie wybierz dogodny termin

 Adresaci szkolenia:

Szkolenie dedykowane jest nadawcom przesyłek (producentom, dostawcom i sprzedawcom), pracownikom działów transportu i logistyki, przewoźnikom oraz spedytorom.

Cel szkolenia:

• przybliżenie podstaw prawnych odpowiedzialności prawnej przewoźnika i spedytora
• charakterystyka różnic w reklamacji z tytułu sprzedaży a reklamacji z tytułu przewozu
• przedstawienie praw nadawcy przesyłki; sposobów zabezpieczania interesów nadawcy
• omówienie procedury reklamacyjnej z tytułu przewozu
• omówienie najczęściej pojawiających się błędów w procesie reklamacyjnym
• przybliżenie procedury reklamacyjnej w transporcie międzynarodowym

Program szkolenia:

Wprowadzenie do reklamacji:

  1. Umowa jako podstawa reklamacji w przewozie i spedycji
  2. Zasady odpowiedzialności na podstawie przepisów krajowych i międzynarodowych,
  3. Konsument – jako uprzywilejowana strona umowy przewozu

Umowy dot. przewozu:

  1. Charakterystyka umowy przewozu, elementy umowy przewozu
  2. zapisy nieważne w umowie;
  3. Strony umowy przewozu, forma organizacyjna przewoźnika
  4. Środek transportu a umowa przewozu
  5. List przewozowy i jego składowe
  6. Stan przesyłki, oświadczenie nadawcy o zwolnieniu przewoźnika od potencjalnej odpowiedzialności
  7. Załadunek
  8. Termin przewozu, wyłączenie odpowiedzialności przewoźnika za opóźnienie
  9. Przeszkody w wydaniu przesyłki, niemożność doręczenia przesyłki,
  10. Odstąpienie od umowy

Reklamacja dot. przewozu

  1. Warunki uznania reklamacji przez przewoźnika,
  2. Materiał dowodowy,
  3. Terminy,
  4. Automatyczne uznanie reklamacji przez przewoźnika
  5. Odszkodowanie – zakres odpowiedzialności przewoźnika,
  6. Przedawnienie roszczeń

Umowa spedycji:

  1. Umowa spedycji a umowa przewozu – podstawowe różnice
  2. Prawa i obowiązki stron umowy
  3. Odpowiedzialność spedytora, wyłączenie odpowiedzialności spedytora, zakres odpowiedzialności

Reklamacje dot. spedycji

  1. Opóźnienie, zwłoka
  2. Wyłączenie odpowiedzialności spedytora
  3. Proces reklamacyjny
  4. Terminy dot. reklamacji
  5. Odszkodowanie – wysokość odszkodowania i zasady jego ustalania

Prawo reklamacyjne międzynarodowe (CMR)

  1. Hierarchia aktów
  2. Zakres zastosowania
  3. Odpowiedzialność przewoźnika – zakres odpowiedzialności, maksymalna wysokość odszkodowania

Incoterms 2010

  1. Charakterystyka wybranych reguł Incoterms
  2. Reguły dla środków transportu
Informacje organizacyjne:

Harmonogram godzinowy:

Rejestracja uczestników 09:00
Rozpoczęcie szkolenia 09:10
Panel dyskusyjny 13:00-13:30 (*czas trwania zależny od ilości zadawanych pytań)
Zakończenie szkolenia 13:30

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Pobierz program szkolenia

SZKOLENIE STACJONARNE

Miejsce realizacji szkolenia: SPRAWDŹ


Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu

Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania


Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU

SZKOLENIE ON-LINE

Miejsce realizacji szkolenia: on-line


Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line, materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej, dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej


Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU. Uczestnik musi posiadać komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki (rekomendowane).

Kompetea all rights reserved

Reklamacje w przewozie i spedycji – włącznie z nowelizacją 2020 r.
19.10.2020 Warszawa
650 zł + 23% VAT
590 zł+ 23% VAT
18.11.2020