Szkolenie dedykowane jest nadawcom przesyłek (producentom, dostawcom i sprzedawcom), pracownikom działów transportu i logistyki, przewoźnikom oraz spedytorom.
Cel szkolenia:
przybliżenie podstaw prawnych odpowiedzialności prawnej przewoźnika i spedytora
charakterystyka różnic w reklamacji z tytułu sprzedaży a reklamacji z tytułu przewozu
przedstawienie praw nadawcy przesyłki; sposobów zabezpieczania interesów nadawcy
omówienie procedury reklamacyjnej z tytułu przewozu
omówienie najczęściej pojawiających się błędów w procesie reklamacyjnym
przybliżenie procedury reklamacyjnej w transporcie międzynarodowym
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.