Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia HR z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Sprawdź tutaj

Teraz sam decydujesz w jakiej formule szkolenia weźmiesz udział!

SZKOLENIE STACJONARNE

  • bierzesz udział w kameralnym szkoleniu (grupa max 10 osób), w nowoczesnym centrum szkoleniowym
  • dla Twojego bezpieczeństwa warsztat realizowany jest zgodnie z wytycznymi GIS m.in. z zapewnieniem przestronnej sali szkoleniowej, zachowaniem wymaganej odległości między Uczestnikami, wietrzeniem pomieszczeń, dezynfekcją urządzeń i pomieszczeń wspólnych etc.
  • zapewniamy lunch oraz przerwy kawowe
  • masz bezpośredni kontakt z trenerem, możesz zadawać pytania i wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami
  • otrzymujesz wydrukowane materiały szkoleniowe oraz dyplom ukończenia szkolenia

SZKOLENIE ON-LINE

  • masz dostęp do szkolenia realizowanego w czasie rzeczywistym poprzez platformę Microsoft Teams (nie musisz instalować żadnego oprogramowania)
  • zyskujesz czas i pieniądze na ewentualny dojazd i nocleg
  • korzystasz z własnego komputera z dostępem do internetu, kamery i mikrofonu; przydadzą Ci się także słuchawki
  • widzisz i słyszysz trenera a także wyświetlaną prezentację, masz możliwość zadawania pytań, dyskusji z pozostałymi uczestnikami, a także ćwiczeń
  • otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

*Program szkolenia oraz trener prowadzący są te same dla obu opcji. Aby zapisać się na preferowaną formułę szkolenia, naciśnij odpowiedni przycisk z ramki po prawej stronie ZAPISZ SIĘ lub ZAPISZ SIĘ (ON-LINE) a następnie wybierz dogodny termin

Cel szkolenia:

Dwudniowy warsztat zapewni poszerzenie konkretnej i praktycznej wiedzy niezbędnej w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego  partnera  na arenie krajowej i międzynarodowej. Udział w ćwiczeniach pozwoli uczestnikom przyjrzeć się zachowaniu w różnych sytuacjach zawodowych i przeanalizować ich wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku reprezentowanej marki własnej I firmowej.

 Korzyści ze szkolenia:
  • Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie
  • Świadome budowanie wizerunku osobistego i organizacyjnego w oparciu o zasady savoir vivre
  • Łatwość osiągania celów osobistych i zawodowych, unikanie kłopotliwych sytuacji
  • Wzrost pewności siebie poprzez świadomość swoich zalet
  • Umacnianie marki własnej jako człowieka z klasą
  • Umiejętność swobodnego zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych i nie tylko

Korzyści dla organizacji:

  • Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie
  • Tworzenie marki z klasą – organizacji  z elitarnego grona
  • Wzmacnianie wizerunku organizacji jako pracodawcy oraz partnera biznesowego dla którego dobre maniery, reputacja i dobry styl jest nie mniej ważny jak intratny kontrakt
 Metody pracy:

Podczas szkolenia wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Uczestnicy po zdobyciu wiedzy teoretycznej trenują umiejętności w kameralnych zespołach (nagranie kamerą) zachęcani do analizy i dyskusji wypracowują nowe nawyki.

Przewidziany jest także trening podczas obiadu szkoleniowego.

Program szkolenia:
  1. Zdobywanie autorytetu w biznesie – jakość, zaufanie i etykieta.
  2. Autoprezentacja – jak budować markę osobistą.
  3. Prezentacja innych osób w różnych sytuacjach – zasady.
  4. Zasady pierwszeństwa w zależności od sytuacji biznesowej i miejsca spotkania.
  5. Wizytówkowa komunikacja.
  6. Tytułowanie – tytuły służbowe, naukowe i kurtuazyjne – precedencja ich stosowania.
  7. Takt i nietakt – komplementy w biznesie.
  8. Prezenty w biznesie – co można a czego nie wypada, jak przyjąć i jak dziękować.
  9. Krytyka na arenie zawodowej – jak to robić zgodnie z etykietą biznesową.
  10. Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy.
  11. Dress code – gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru w zależności od sytuacji i okazji.
  12. Złodzieje wiarygodności, kompetencji i pewności siebie.
  13. Spotkania zasiadane – maniery przy stole, prowadzenie konwersacji, kłopotliwe sytuacje, rola gościa i gospodarza, tematy i żarty, których unikać.
  14. Przyjęcia na stojąco: co warto wiedzieć przed, jak elegancko wejść, korzystanie z bufetu z pozycji gościa, jak prowadzić konwersację, jak się pożegnać itp.
  15. Zasady nawiązywania nowych kontaktów podczas przyjęć – kiedy do kogo i w jaki sposób podejść.
  16. Etykieta językowa – kultura słowa pisanego i mówionego, język profesjonalny a potoczny.
  17. Kontakty telefoniczne, korespondencja mailowa – najważniejsze zasady.
  18. Różnice międzykulturowe – Etykieta biznesu na arenie międzynarodowej.
Informacje organizacyjne:

Harmonogram godzinowy:

I dzień

Rejestracja uczestników: 08:45
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Pobierz program szkolenia

SZKOLENIE STACJONARNE

Miejsce realizacji szkolenia: SPRAWDŹ


Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu

Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania


Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU

SZKOLENIE ON-LINE

Miejsce realizacji szkolenia: on-line


Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line, materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej, dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej


Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU. Uczestnik musi posiadać komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki (rekomendowane).

Kompetea all rights reserved

Savoir vivre i etykieta w praktyce
17.09.2020 Warszawa, 19.11.2020 Warszawa
790 zł + 23% VAT
650 zł+ 23% VAT
16.12.2020