Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia HR z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Sprawdź tutaj
Teraz sam decydujesz w jakiej formule szkolenia weźmiesz udział!
SZKOLENIE STACJONARNE
bierzesz udział w kameralnym szkoleniu (grupa max 10 osób), w nowoczesnym centrum szkoleniowym
dla Twojego bezpieczeństwa warsztat realizowany jest zgodnie z wytycznymi GIS m.in. z zapewnieniem przestronnej sali szkoleniowej, zachowaniem wymaganej odległości między Uczestnikami, wietrzeniem pomieszczeń, dezynfekcją urządzeń i pomieszczeń wspólnych etc.
zapewniamy lunch oraz przerwy kawowe
masz bezpośredni kontakt z trenerem, możesz zadawać pytania i wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami
otrzymujesz wydrukowane materiały szkoleniowe oraz dyplom ukończenia szkolenia
SZKOLENIE ON-LINE
masz dostęp do szkolenia realizowanego w czasie rzeczywistym poprzez platformę Microsoft Teams (nie musisz instalować żadnego oprogramowania)
zyskujesz czas i pieniądze na ewentualny dojazd i nocleg
korzystasz z własnego komputera z dostępem do internetu, kamery i mikrofonu; przydadzą Ci się także słuchawki
widzisz i słyszysz trenera a także wyświetlaną prezentację, masz możliwość zadawania pytań, dyskusji z pozostałymi uczestnikami, a także ćwiczeń
otrzymujesz materiały szkoleniowe oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
*Program szkolenia oraz trener prowadzący są te same dla obu opcji. Aby zapisać się na preferowaną formułę szkolenia, naciśnij odpowiedni przycisk z ramki po prawej stronie ZAPISZ SIĘ lub ZAPISZ SIĘ (ON-LINE) a następnie wybierz dogodny termin
Cel szkolenia:
Dwudniowy warsztat zapewni poszerzenie konkretnej i praktycznej wiedzy niezbędnej w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej. Udział w ćwiczeniach pozwoli uczestnikom przyjrzeć się zachowaniu w różnych sytuacjach zawodowych i przeanalizować ich wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku reprezentowanej marki własnej I firmowej.
Korzyści ze szkolenia:
Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie
Świadome budowanie wizerunku osobistego i organizacyjnego w oparciu o zasady savoir vivre
Łatwość osiągania celów osobistych i zawodowych, unikanie kłopotliwych sytuacji
Wzrost pewności siebie poprzez świadomość swoich zalet
Umacnianie marki własnej jako człowieka z klasą
Umiejętność swobodnego zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych i nie tylko
Korzyści dla organizacji:
Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie
Tworzenie marki z klasą – organizacji z elitarnego grona
Wzmacnianie wizerunku organizacji jako pracodawcy oraz partnera biznesowego dla którego dobre maniery, reputacja i dobry styl jest nie mniej ważny jak intratny kontrakt
Metody pracy:
Podczas szkolenia wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Uczestnicy po zdobyciu wiedzy teoretycznej trenują umiejętności w kameralnych zespołach (nagranie kamerą) zachęcani do analizy i dyskusji wypracowują nowe nawyki.
Przewidziany jest także trening podczas obiadu szkoleniowego.
Zdobywanie autorytetu w biznesie – jakość, zaufanie i etykieta.
Autoprezentacja – jak budować markę osobistą.
Prezentacja innych osób w różnych sytuacjach – zasady.
Zasady pierwszeństwa w zależności od sytuacji biznesowej i miejsca spotkania.
Wizytówkowa komunikacja.
Tytułowanie – tytuły służbowe, naukowe i kurtuazyjne – precedencja ich stosowania.
Takt i nietakt – komplementy w biznesie.
Prezenty w biznesie – co można a czego nie wypada, jak przyjąć i jak dziękować.
Krytyka na arenie zawodowej – jak to robić zgodnie z etykietą biznesową.
Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy.
Dress code – gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru w zależności od sytuacji i okazji.
Złodzieje wiarygodności, kompetencji i pewności siebie.
Spotkania zasiadane – maniery przy stole, prowadzenie konwersacji, kłopotliwe sytuacje, rola gościa i gospodarza, tematy i żarty, których unikać.
Przyjęcia na stojąco: co warto wiedzieć przed, jak elegancko wejść, korzystanie z bufetu z pozycji gościa, jak prowadzić konwersację, jak się pożegnać itp.
Zasady nawiązywania nowych kontaktów podczas przyjęć – kiedy do kogo i w jaki sposób podejść.
Etykieta językowa – kultura słowa pisanego i mówionego, język profesjonalny a potoczny.
Kontakty telefoniczne, korespondencja mailowa – najważniejsze zasady.
Różnice międzykulturowe – Etykieta biznesu na arenie międzynarodowej.
Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu
Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU
SZKOLENIE ON-LINE
Miejsce realizacji szkolenia: on-line
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line, materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej, dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU. Uczestnik musi posiadać komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki (rekomendowane).