Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.

Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na perswazji, czyli na tym jak wpływać na podejmowanie decyzji przez Klienta, unikając jednocześnie manipulacji.

 Adresaci szkolenia:

pracownicy działu sprzedaży

Cel szkolenia:
  • Zapoznanie się z zasadami i metodami budowania systemów motywacyjnych.
  • Określenie założeń do stworzenia efektywnego systemu motywacyjnego.
  • Nauczenie zasad budowania systemów płac zasadniczych i całkowitych.
  • Wypracowanie kryteriów niezbędnych do tworzenia efektywnego systemu premiowego.
  • Poznanie zasad i metod kontroli rentowności płac.
 Korzyści ze szkolenia:

Po warsztatach uczestnik będzie potrafił:

  • Używać motywatorów pozafinansowych, niezbędnych do motywowania, kiedy brak dodatkowych środków finansowych.
  • Określać założenia i kryteria do tworzenia skutecznych systemów motywacyjnych i będzie znał:
    • Praktyczne finansowe i pozafinansowe metody motywowania pracowników
    • Zasady budowania efektywnych systemów motywacyjnych
    • Techniki rozwoju talentów u pracowników
    • Techniki tworzenia systemów wsparcia dla efektywności działań działów i organizacji
  • Podnieść efektywności procesów zarządzania wynagrodzeniami w organizacji.
  • Określić zasady budowania systemów płac zasadniczych i całkowitych na potrzeby organizacji.
 Metody pracy:

Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.

  • Prezentacja multimedialna
  • Burza mózgów
  • Dyskusja
  • Gra symulacyjna
  • Studium przypadku
  • Odgrywanie ról
  • Testy kompetencyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
  • dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
Program szkolenia:

I MODUŁ Jakim jestem sprzedawcą? 

  1. Czy najlepsi sprzedawcy to introwertycy czy ekstrawertycy?
  2. Jakie umiejętności sprzedażowe są potrzebne, aby odnieść sukces?
  3. Jak rozpoznać osobowość klienta – co klient mów i co to oznacza
  4. WARSZTATY 

II MODUŁ Perswazja, wywieranie wpływu, manipulacja

  1. Jakie są obszary wywierania wpływu na ludzi
  2. Jak rozpoznać manipulatora
  3. Techniki manipulacji stosowane przez klientów
  4. Etyka wpływu: gdzie przebiega granica między perswazją a manipulacją?
  5. Przygotowanie do perswazji i wywierania wpływu
  6. WARSZTATY 

III MODUŁ Wywieranie wpływu i asertywna postawa

  1. Asertywność, agresywność, uległość, manipulacja
  2. Źródła siły w dążeniu do wywierania wpływu
  3. Analiza potrzeb i oczekiwań klienta
  4. Jak identyfikować rodzaj Klienta?
  5. WARSZTATY

IV MODUŁ Komunikacja i jej znaczenie w sprzedaży

  1. Wywieranie wpływu i asertywna postawa
  2. Budowanie zaufania i relacji
  3. Jak się komunikować – werbalne i niewerbalne
  4. Znaczenie mimiki, gestów, postaw ciała
  5. Skuteczne techniki zadawania pytań
  6. Umiejętności słuchania i pokonywania barier aktywnego słuchania
  7. WARSZTATY 

V MODUŁ – Strategie i techniki wywierania wpływu

  1. 6 zasad perswazji Roberta Cialdiniego
  2. Techniki push vs pull
  3. Jak zamienić „NIE” na „TAK”
  4. Empatia i zrozumienie
  5. Jak Stworzyć plan działania, aby rozwinąć umiejętności wywierania wpływu
  6. Jaki jest twój naturalny styl i jak możesz go maksymalnie wykorzystać?
  7. WARSZTATY 

VI MODUŁ Obiekcje klienta

  1. Podłoże obiekcji Klientów
  2. Obiekcja Klienta jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
  3. Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
  4. WARSZTATY
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Sztuka wywierania wpływu i perswazji w sprzedaży
19-20.04.2023 Warszawa, 15-16.06.2023 Warszawa, 12-13.10.2023 Warszawa, 07-08.12.2023 Warszawa
1450 zł + 23% VAT/ osoba