Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.

Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na procesie sprzedaży od momentu pozyskania Klienta do tego w jaki sposób zatrzymać go w swojej firmie.

 Adresaci szkolenia:

pracownicy działu sprzedaży

 Korzyści ze szkolenia:
  • Umiejętność poszukiwania potencjalnych klientów, planowania, budowanie relacji, analizę potrzeb i ustalanie priorytetów
  • Umiejętności praktyczne, wiedzę i narzędzia potrzebne do optymalizacji i maksymalizacji wyników sprzedaży
  • Identyfikowanie mocnych i słabych stron konkurencji
  • Zbudowanie nowych i solidnych praktyk poszukiwania potencjalnych klientów
  • Jak zastosować najlepsze metody pozyskiwania klientów, aby wypełnić ich lejek sprzedaży
  • Umiejętność wyszukiwania nowych możliwości sprzedaży
  • Poznanie technik prowadzenia skutecznych rozmów handlowych
  • Budowania wiarygodność poprzez mowę ciała i umiejętności językowe
  • Poprawianie efektywności sprzedaży
  • Umiejętność skracania cyklu sprzedaży
  • Generowanie doskonałego pierwszego wrażenia
  • Tworzenie nowych propozycji wartości
  • Skuteczne radzenie sobie z obawami i odrzuceniami klientów
  • Zwiększenie chęci i zdolności do zamknięcia sprzedaży
  • Osiąganie założonych celów – Wzrost przychodów, zysków i przepływów pieniężnych
  • Wskazanie metod budowania zaufania i wzbudzania w kliencie potrzeby zakupu
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych
  • Zarządzanie istniejącymi relacjami z klientami
 Metody pracy:

Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.

  • Prezentacja multimedialna
  • Burza mózgów
  • Dyskusja
  • Gra symulacyjna
  • Studium przypadku
  • Odgrywanie ról
  • Testy kompetencyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
  • dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
  • ramowy plan dotyczący planowania i osiągania wzrostu sprzedaży
Program szkolenia:

I Moduł Czy wiesz co sprzedajesz?

  1. Pozyskiwanie klientów zaczyna się od Twojego produktu
  2. Cykl życia produktu
  3. Analiza możliwości produktu – wielkość rynku, popyt na rynku i udział w rynku
  4. Elementy marki
  5. Atrybuty składające się na wizerunek marki
  6. WARSZTATY 

II Moduł Dlaczego pozyskiwanie klientów jest ważne?

  1. Czym jest pozyskiwanie klientów?
  2. Identyfikacja celów – Jak stworzyć plan pozyskania klienta
  3. Analiza siły, słabości, szans i zagrożeń
  4. Jak mierzyć (i minimalizować) koszt pozyskania klienta (CAC)
  5. Analiza konkurencji wg Philipa Kotlera – Jak to zrobić 

III Moduł Strategia komunikacji i dotarcia do klientów

  1. Pierwsze wrażenie – techniki zadawania pytań – jak słuchać i mówić
  2. Mowa ciała
  3. Prezentacja sprzedażowa produktu/usługi – nowe standardy
  4. 10 dobrych praktyk budowania relacji z klientem
  5. WARSZTATY 

VI Moduł Psychologia sprzedaży

  1. Siedem kroków procesu sprzedaży
  2. Identyfikacja idealnych klientów – typologia klientów
  3. Segmentacja i selekcja klientów/rynków – lejek pozyskiwania klientów
  4. Dobór kanałów dystrybucyjnych – opracowanie unikalne strategii
  5. WARSZTATY

V Moduł Strategie pozyskiwania klientów i badanie potrzeb

  1. Kanały pozyskiwania klientów
  2. Nawiązywanie kontaktu
  3. Odkrywanie potrzeb klientów i ich diagnoza – rodzaje
  4. WARSZTATY

VI Moduł Proces sprzedaży

  1. Elementy procesu planowania sprzedaży
  2. Mapowanie procesu sprzedaży
  3. Jak sprzedawcy mogą wdrożyć 5S
  4. Wykorzystanie danych pochodzących ze sprzedaży – analiza Pareto, ABC, ASS
  5. Zarzadzanie czasem – wybrane techniki
  6. WARSZTATY 

VII Moduł Techniki sprzedaży

  1. 4 Podejścia do technik sprzedaży
  2. 5 kluczowych typów metod sprzedaży
  3. 20 niezawodnych technik sprzedaży
  4. Język korzyści
  5. Propozycja wartości
  6. Generowaniu leadów
  7. Up-selling czy cross-selling?
  8. Strategia cenowa 

VIII MODUŁ Pokonywanie obiekcji i domkniecie sprzedaży

  1. Odkrywanie i rozpatrywanie obiekcji – techniki pokonywania obiekcji
  2. Techniki domknięcia sprzedaży
  3. Obsługa posprzedażowa – techniki utrzymania klienta – standaryzacja
  4. Reklamacja – gwarancja a rękojmia
  5. WARSZTATY
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Skuteczne strategie pozyskiwania i zatrzymywania klientów
19-20.04.2023 Warszawa, 15-16.06.2023 Warszawa, 12-13.10.2023 Warszawa, 07-08.12.2023 Warszawa
1450 zł +23% VAT/ osoba