Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.
Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na procesie sprzedaży od momentu pozyskania Klienta do tego w jaki sposób zatrzymać go w swojej firmie.
Adresaci szkolenia:
pracownicy działu sprzedaży
Korzyści ze szkolenia:
Umiejętność poszukiwania potencjalnych klientów, planowania, budowanie relacji, analizę potrzeb i ustalanie priorytetów
Umiejętności praktyczne, wiedzę i narzędzia potrzebne do optymalizacji i maksymalizacji wyników sprzedaży
Identyfikowanie mocnych i słabych stron konkurencji
Zbudowanie nowych i solidnych praktyk poszukiwania potencjalnych klientów
Jak zastosować najlepsze metody pozyskiwania klientów, aby wypełnić ich lejek sprzedaży
Umiejętność wyszukiwania nowych możliwości sprzedaży
Poznanie technik prowadzenia skutecznych rozmów handlowych
Budowania wiarygodność poprzez mowę ciała i umiejętności językowe
Poprawianie efektywności sprzedaży
Umiejętność skracania cyklu sprzedaży
Generowanie doskonałego pierwszego wrażenia
Tworzenie nowych propozycji wartości
Skuteczne radzenie sobie z obawami i odrzuceniami klientów
Zwiększenie chęci i zdolności do zamknięcia sprzedaży
Osiąganie założonych celów – Wzrost przychodów, zysków i przepływów pieniężnych
Wskazanie metod budowania zaufania i wzbudzania w kliencie potrzeby zakupu
Umiejętność budowania relacji biznesowych
Zarządzanie istniejącymi relacjami z klientami
Metody pracy:
Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.
Prezentacja multimedialna
Burza mózgów
Dyskusja
Gra symulacyjna
Studium przypadku
Odgrywanie ról
Testy kompetencyjne
Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
ramowy plan dotyczący planowania i osiągania wzrostu sprzedaży
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.