Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.
Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na sprzedaży przez telefon/ telesprzedaży.
Adresaci szkolenia:
pracownicy działu sprzedaży
Korzyści ze szkolenia z efektywnej sprzedaży przez telefon:
Umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków zewnętrznych
Skuteczne diagnozowanie oczekiwań klientów
Świadomość problemów, potrzeb i pragnień klienta oraz tego, jak możemy je rozwiązać
Planowanie rozmów handlowych – jak zaplanować dzień, aby zmaksymalizować możliwości sprzedaży telefonicznej
Umiejętności zadawania pytań i słuchania, aby naprawdę zrozumieć potrzeby każdego klienta lub potencjalnego klienta
Jak poprawić wyniki sprzedaży za pomocą krótszych rozmów
Jak powiedzieć „TAK”, „NIE”, jak wytłumaczyć „DLACZEGO”
Umiejętność budowania relacji z klientami na odległość
Umiejętności prowadzenia negocjacji telefonicznych
Umiejętność wywieraniu wpływu na klienta w procesie telefonicznej sprzedaży
Rozwinięcia pewności siebie i zmniejszenie strachu lub paniki podczas rozmowy przez telefon
Zrozumienie różnic pomiędzy normalną a efektywną sprzedażą przez telefon
Sprawnego zamykania sprzedaży
Rozpoznawać i radzić sobie ze stresem klienta oraz jak zarządzać własnym stresem
Metody pracy:
Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.
Prezentacja multimedialna
Burza mózgów
Dyskusja
Gra symulacyjna
Studium przypadku
Odgrywanie ról
Testy kompetencyjne
Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
Program szkolenia z efektywnej sprzedaży przez telefon:
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.