Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Podczas naszych szkoleń z zakresu sprzedaży inspirujemy zespoły sprzedażowe do osiągania lepszych wyników, pokazujemy jak przekształcić potencjalnych klientów w lojalnych klientów, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, jak budować pozytywne relacje i wiarygodność, jak pokonywać obiekcje i wiele więcej.

Podczas niniejszego szkolenia skupiamy się na sprzedaży przez telefon/ telesprzedaży.

 Adresaci szkolenia z efektywnej sprzedaży przez telefon:

pracownicy działu sprzedaży

 Korzyści ze szkolenia:
  • Umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków zewnętrznych
  • Skuteczne diagnozowanie oczekiwań klientów
  • Świadomość problemów, potrzeb i pragnień klienta oraz tego, jak możemy je rozwiązać
  • Planowanie rozmów handlowych – jak zaplanować dzień, aby zmaksymalizować możliwości sprzedaży telefonicznej
  • Umiejętności zadawania pytań i słuchania, aby naprawdę zrozumieć potrzeby każdego klienta lub potencjalnego klienta
  • Jak poprawić wyniki sprzedaży za pomocą krótszych rozmów
  • Jak powiedzieć „TAK”, „NIE”, jak wytłumaczyć „DLACZEGO”
  • Umiejętność budowania relacji z klientami na odległość
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji telefonicznych
  • Umiejętność wywieraniu wpływu na klienta w procesie telefonicznej sprzedaży
  • Rozwinięcia pewności siebie i zmniejszenie strachu lub paniki podczas rozmowy przez telefon
  • Zrozumienie różnic pomiędzy normalną a efektywną sprzedażą przez telefon
  • Sprawnego zamykania sprzedaży
  • Rozpoznawać i radzić sobie ze stresem klienta oraz jak zarządzać własnym stresem
 Metody pracy:

Warsztaty oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie tzw. cykl Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce.

  • Prezentacja multimedialna
  • Burza mózgów
  • Dyskusja
  • Gra symulacyjna
  • Studium przypadku
  • Odgrywanie ról
  • Testy kompetencyjne
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
DODATKOWO:
  • dwie indywidualne sesje coachingowe 1 na 1 (2 x 90 min) z trenerem do wykorzystania w ciągu roku od szkolenia
Program szkolenia:

I MODUŁ Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych

  1. Co to jest sprzedaż telefoniczna?
  2. Wyznaczanie celów – sprzedaż/umawianie spotkań
  3. Zrozumienie swoich emocji, typu i rodzaju
  4. Pozytywne nastawienie i budowanie relacji
  5. Jak rozpoznać osobowość klienta – co klient mów i co to oznacza
  6. WARSZTATY 

II MODUŁ Przygotowanie do sprzedaży telefonicznej

  1. Dowiedz się, kiedy najlepiej zadzwonić
  2. Skrypt
  3. 5S – jak je wykorzystać w pracy
  4. Modele mentalne i sprzedaż telefoniczna: wskazówki, które prowadzą do sukcesu
  5. Różnica pomiędzy Warm Call a Cold Call
  6. Czy Cold Calling działa?
  7. Co sprawia, że zimne rozmowy są trudne?

III MODUŁ Sztuka komunikacji w sprzedaży telefonicznej – Psychologia sprzedaży

  1. Komunikacja werbalna
  2. Umiejętnościami słuchania i zadawania pytań.
  3. Zarządzanie głosem w trakcie rozmowy telefonicznej.
  4. Budowanie zaufania
  5. Lęk przed odrzuceniem, nieznajomość produktu lub usługi, brak pewności siebie.
  6. Jak radzić sobie z uprzedzeniami do telemarketerów?
  7. Najczęstsze błędy i złe nawyki
  8. WARSZTATY 

IV MODUŁ Struktura i etapy rozmowy telefonicznej

  1. Czym różni się sprzedaż przez telefon, od sprzedaży tradycyjnej?
  2. Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę telefoniczną
  3. 7-etapowy kontra 5-etapowy proces sprzedaży: spojrzenie na zalety i wady
  4. Rób notatki podczas rozmów
  5. WARSZTATY

V MODUŁ Skuteczne strategie telesprzedaży

  1. Technika RADAR narzędziem do zwiększenia sprzedaży
  2. Zidentyfikuj siłę cross-sellingu i up-sellingu
  3. Propozycja wartości
  4. Język korzyści
  5. Przygotuj się na odpowiedź „Nie” lub „Nie, dziękuję”
  6. Obsługa strażnika
  7. Wytrwałość jest kluczem – kontynuacja
  8. WARSZTATY 

VI MODUŁ Postępowanie w przypadku zastrzeżeń dotyczących sprzedaży

  1. Odkrywanie i rozpatrywanie obiekcji
  2. Zrozumieć sprzeciw – czy jest autentyczny?
  3. Refleksyjne słuchanie
  4. Zasada ABC
  5. Typowe obiekcje związane z zimnym telefonem i jak je przezwyciężyć
  6. WARSZTATY

VII MODUŁ Zamknięcie i finalizacja sprzedaży

  1. Czym jest zamknięcie sprzedaży przez telefon?
  2. Jakie mamy etapy zamknięcia sprzedaży?
  3. Uzyskanie zgody przez telefon.
  4. 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży przez telefon.
  5. Jak prawidłowo podsumować zakup? 

VIII MODUŁ Stres i telefon

  1. Tabela referencyjna
  2. Objawy, oznaki i przyczyny stresu
  3. Oznaki i objawy przeciążenia stresem
  4. Radzenie sobie ze stresem – Naucz się rozładowywać stres w tej chwili
  5. Stres a wypalenie
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Efektywna sprzedaż przez telefon
27-28.04.2023 Warszawa, 19-20.06.2023 Warszawa, 19-20.10.2023 Warszawa, 14-15.12.2023 Warszawa
1450 zł + 23% VAT/ osoba