TEMAT | TERMINY | CENA ZA OSOBĘ | CZAS TRWANIA | PROGRAM |
Efektywna sprzedaż przez telefon | 19-20.06.2023 Warszawa19-20.10.2023 Warszawa14-15.12.2023 Warszawa | 1450 zł netto | 2 dni/ 14h + 3h konsultacji online | |
Skuteczne strategie pozyskiwania i zatrzymywania klientów | 15-16.06.2023 Warszawa12-13.10.2023 Warszawa07-08.12.2023 Warszawa | 1450 zł netto | 2 dni/ 14h + 3h konsultacji online | |
Sztuka wywierania wpływu i perswazji w sprzedaży | 15-16.06.2023 Warszawa12-13.10.2023 Warszawa07-08.12.2023 Warszawa | 1450 zł netto | 2 dni/ 14h + 3h konsultacji online | |
Techniki radzenia sobie z trudnym i wymagającym klientem | 19-20.06.2023 Warszawa 19-20.10.2023 Warszawa14-15.12.2023 Warszawa | 1450 zł netto | 2 dni/ 14h + 3h konsultacji online | |
Budowanie dobrych relacji z klientami | 21-22.09.2023 Warszawa23-24.11.2023 Warszawa | 1450 zł netto | 2 dni/ 14h + 3h konsultacji online | |
Doskonalenie jakości w Dziale Obsługi Klienta | 21.06.2023 Warszawa | 950 zł netto | 1 dzień/ 7h |
Niektórzy mają naturalny talent do sprzedaży, potrafią umiejętnie rozmawiać z klientem, zadawać konkretne pytania w celu podtrzymania dialogu, a także w nienachalny sposób zareklamować oferowany towar bądź usługę, tak by rozmówca uwierzył, że potrzebuje tej rzeczy, jest mu ona niezbędna i zdecydowanie poprawi jakość jego życia. Dla tych, którzy nie wiedzą w jaki sposób kontrolować rozmowę i efektownie sprzedawać, mamy szkolenia z obsługi klienta, prowadzone przez doświadczonych specjalistów.
Szkolenia sprzedażowe, które pomogą Ci zbudować dobre relacje z klientami
Oferujemy szeroki wybór kursów prowadzonych przez profesjonalistów, którzy inspirują do osiągania lepszych wyników sprzedażowych, pokazują jak budować relacje pełne wiarygodności i pozytywnych emocji, jak zamykać sprzedaż o wysokiej wartości, uczą jak przekształcać potencjalnych klientów w lojalnych klientów. Pomogą Ci udoskonalić Twoje umiejętności, abyś był dobrze oceniany przez klientów, którzy będą chętnie do Ciebie wracać. Z Kompeteą dowiesz się, m.in. na czym polega etykieta biznesowa, jak rozmawiać z „trudnym” klientem, na czym polega komunikacja werbalna i niewerbalna oraz jak wpływać na decyzje klienta bez wykorzystywania manipulacji. Adresatami szkolenia ze sprzedaży są osoby pracujące, które pragną poprawić jakość swojej pracy, chcą osiągać wyższe wyniki, poznać nowe, efektywne techniki sprzedaży, pragną pogłębić swoje umiejętności teoretyczne i praktyczne, zarządzają istniejącymi relacjami z klientem.
Obsługa klienta – szkolenia dla osób pracujących w dziale sprzedaży
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą kursów od Kompetea, które wspomogą Twój rozwój oraz Twojego zespołu. Podczas szkoleń poruszane są takie tematy jak efektywna sprzedaż przez telefon, sztuka wywierania wpływu i perswazji w sprzedaży, budowanie dobrych relacji z klientem, doskonalenie jakości w Dziale Obsługi Klienta, skuteczne strategie pozyskiwania i zatrzymywania klientów oraz techniki radzenia sobie z trudnym i wymagającym klientem. Szkolenia oparte są na podstawowej formie nauczania przez doświadczenie, tzw. cyklu Kolba: doświadczenie + refleksja + teoria + zastosowanie w praktyce. Podczas warsztatów prowadzący pokazują prezentacje multimedialne, zachęcają do dyskusji i burzy mózgów, przeprowadzają testy kompetencyjne oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe. Po zakończonym szkoleniu kursanci otrzymują dyplom potwierdzający udział w kursie.