Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 | info@kompetea.pl |  Kalendarz szkoleń otwartych

To intensywne, 3-dniowe szkolenie, to nie tylko dawka wiedzy, ale przede wszystkim inwestycja w Twój profesjonalny rozwój. Zostało stworzone z myślą o Ekspertach HR, którzy chcą być projektantami efektywnymi strategii szkoleniowych, budujących przewagę konkurencyjną ich organizacji.

Szkolenie łączy dogłębną teorię z praktycznymi warsztatami, studiami przypadków i symulacjami, co gwarantuje natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy. Uczestnicy otrzymają unikalny pakiet materiałów szkoleniowych, w tym checklisty, modele, wzory dokumentów, kwestionariusze, fiszki, ankiety, rekomendacje oraz inspirujące przykłady rynkowe procesów, wdrożeń, modeli i rozwiązań, które usprawnią ich pracę i pozwolą na natychmiastowe wdrożenie zdobytej wiedzy w praktyce.

Podczas tych trzech dni szkolenia z zarządzania szkoleniami dowiesz się:

jak budować kulturę rozwoju w organizacji

jak tworzyć efektywną politykę szkoleniową

jak zarządzać szkoleniami od strony operacyjnej

jak mierzyć efektywność szkoleń

jak budować partnerstwo z biznesem

Co zyskasz, uczestnicząc w tym szkoleniu?
  • Strategiczne partnerstwo z biznesem: Nauczysz się budować mosty między działem HR a biznesem, stając się kluczowym doradcą w zakresie rozwoju kompetencji. Opanujesz techniki, które pozwolą Ci na efektywne tłumaczenie potrzeb biznesowych na konkretne działania rozwojowe.
  • Efektywna polityka szkoleniowa: Stworzysz systemowe rozwiązania, które wspierają rozwój pracowników i budują kulturę ciągłego uczenia się. Nauczysz się projektować i wdrażać politykę szkoleniową, która będzie spójna ze strategią organizacji i odpowiadać na jej potrzeby.
  • Analityczne podejście do szkoleń: Nauczysz się mierzyć efektywność szkoleń za pomocą wskaźników ROI i innych narzędzi, udowadniając realny wpływ działań rozwojowych na wyniki biznesowe. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie analizy danych i raportowania efektów szkoleń.
  • Operacyjna perfekcja: Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania logistyką, budżetem i rekrutacją trenerów, optymalizując procesy szkoleniowe. Nauczysz się efektywnie zarządzać projektami szkoleniowymi, minimalizując koszty i maksymalizując efekty.
  • Profesjonalizacja zawodu: Ugruntujesz swoją pozycję jako Eksperta HR, posiadającego unikalne kompetencje w zakresie zarządzania szkoleniami. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na awans zawodowy i rozwój kariery.
Dlaczego to szkolenie wyróżnia się na tle innych?
  • Autorski program: stworzony przez doświadczonych praktyków, uwzględnia najnowsze trendy i wyzwania branży HR.
  • Doświadczony trener-konsultant: prowadzący to nie tylko teoretyk, ale przede wszystkim praktyk, który dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.
  • Interaktywne metody szkoleniowe: warsztaty, studia przypadków i symulacje angażują uczestników w proces uczenia się, zapewniając praktyczne umiejętności.
  • Indywidualne podejście: szkolenie uwzględnia różnorodne potrzeby i oczekiwania uczestników, zapewniając spersonalizowany rozwój.
  • Opinie zadowolonych uczestników: nasze szkolenie cieszy się uznaniem wśród ekspertów HR, którzy doceniają jego praktyczny charakter i wysoką jakość.
  • Praktyczny pakiet dokumentów: uczestnicy otrzymują gotowe do użycia narzędzia, które usprawnią ich pracę i pozwolą na natychmiastowe wdrożenie zdobytej wiedzy.
 Adresaci szkolenia:

Menedżerowie i specjaliści HR – osoby odpowiedzialne za opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, polityk rozwojowych, ścieżek karier, programów sukcesji i zarządzania talentami.

HR Business Partnerzy – profesjonaliści wspierający kadrę menedżerską w realizacji celów biznesowych poprzez efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim, w tym projektowanie i wdrażanie programów rozwojowych.

Specjaliści ds. rozwoju talentów – osoby zainteresowane pogłębieniem wiedzy w zakresie nowoczesnych metod rozwoju kompetencji, planowania ścieżek karier i budowania programów sukcesji.

Konsultanci i trenerzy HR – profesjonaliści pragnący poszerzyć swoje kompetencje w obszarze strategicznego zarządzania rozwojem, budowania kompleksowych programów rozwojowych i wdrażania innowacyjnych rozwiązań HR.

Rekruterzy – osoby poszukujące nowych wyzwań i chcące rozwijać swoje kompetencje w obszarze „miękkiego HR” i zarządzania talentami.

Cel szkolenia z zarządzania rozwojem:

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności strategicznego zarządzania szkoleniami i rozwojem pracowników, tak aby skutecznie wspierały cele biznesowe organizacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat projektowania i wdrażania efektywnych programów rozwojowych, zarządzania procesem szkoleniowym oraz wykorzystania nowoczesnych technologii edukacyjnych. Szkolenie pozwoli także na optymalizację polityki szkoleniowej, budżetowania i ewaluacji efektów szkoleń, zwiększając tym samym ich wpływ na rozwój organizacji i podnoszenie kompetencji pracowników.

 Korzyści ze szkolenia:
  • Efektywne powiązanie szkoleń z celami firmy – uczestnicy nauczą się, jak szkolenia mogą realnie wpływać na rozwój organizacji i zwiększać jej konkurencyjność.
  • Zwiększona skuteczność programów rozwojowych – dzięki znajomości najlepszych praktyk w projektowaniu i wdrażaniu polityki szkoleniowej.
  • Lepsze zarządzanie budżetem i logistyką szkoleń – optymalizacja kosztów, lepsze wykorzystanie zasobów i negocjowanie warunków współpracy z dostawcami.
  • Większa efektywność zarządzania kompetencjami pracowników – umiejętność planowania ścieżek kariery, zarządzania talentami i sukcesją stanowisk.
  • Nowoczesne podejście do edukacji i zarządzania wiedzą – wdrożenie innowacyjnych metod nauczania, personalizacja rozwoju i budowanie organizacji uczącej się.

To szkolenie dostarczy uczestnikom kompleksowych narzędzi do skutecznego zarządzania szkoleniami i rozwojem pracowników, pozwalając na realne przełożenie zdobytej wiedzy na praktykę biznesową.

 Metody pracy:

Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, interaktywny. Prowadzone będzie z wykorzystaniem:

  • analizy modeli i przypadków (case study)
  • burzy mózgów, ćwiczeń zespołowych i ćwiczeń indywidualnych
  • treningu umiejętności praktycznych na konkretnych przykładach szkoleń i innych form rozwoju
  • wymiany doświadczeń
  • analizy dobrych praktyk
  • wyboru i projektowania narzędzi
  • mini wykładów

Program szkolenia z zarządzania szkoleniami:

MODUŁ 1. STRATEGICZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA SZKOLENIAMI W ORGANIZACJI

Ten moduł dostarczy Ci kluczowych narzędzi do strategicznego planowania szkoleń, umożliwiając bezpośrednie powiązanie inicjatyw rozwojowych z celami biznesowymi firmy. Zdobędziesz wiedzę o modelach uczenia się dorosłych, co pozwoli efektywnie projektować interwencje rozwojowe, takie jak szkolenia, mentoring czy coaching, maksymalizując transfer wiedzy i rozwój kompetencji pracowników.

  1. Strategiczne zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników:
    • Integracja szkoleń z celami strategicznymi organizacji.
    • Modele i ramy odniesienia strategii personalnej w zarządzaniu strategicznym.
    • Wymierne korzyści strategicznego podejścia do rozwoju.
  2. Psychologia uczenia się dorosłych w kontekście rozwoju organizacyjnego:
    • Model rozwoju kompetencji w procesie szkoleniowym realizowanym w środowisku pracy.
    • Kluczowe filary strategii szkoleniowej – kierunki i trendy w realizacjach organizacyjnych.
  3. Projektowanie Interwencji Rozwojowych:
    • Rodzaje najczęściej podejmowanych interwencji w projektach HR (projekty szkoleniowe, mentoringowe, coachingowe, konsultingowe, tutoringowe).
    • Założenia transferowe procesu szkoleniowego jako priorytet w wyborze właściwej realizacji.
MODUŁ 2. POLITYKA SZKOLENIOWA: SYSTEMOWE ROZWIĄZANIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

W tym module nauczysz się tworzyć kompleksową politykę szkoleniową, która integruje działania rozwojowe ze strategią personalną, budując kulturę ciągłego uczenia się w organizacji. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w projektowaniu
i komunikowaniu polityki szkoleniowej, wykorzystując standaryzowane szkolenia do wspierania kluczowych procesów HR.

  1. Integracja działań szkoleniowych/rozwojowych ze strategią personalną.
  2. Koncepcja ciągłego rozwoju i uczenia się jako fundamentu efektywnej polityki szkoleniowej.
  3. IPRZ: Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego w systemowym zarządzaniu szkoleniami z wykorzystaniem i analizą benchmarków rynkowych.
  4. Strategie komunikacji polityki szkoleniowej w organizacji.
  5. Użyteczność standaryzowanych szkoleń  w procesach ZZL takich jak adaptacja nowych pracowników, ścieżki kariery, zarządzanie talentami, sukcesja stanowiskowa.
MODUŁ 3. WARSZTAT SZKOLENIOWY: PRAKTYCZNE WDROŻENIE POLITYKI SZKOLENIOWEJ W OPARCIU O STANDARDY RYNKOWE – OD ANALIZY POTRZEB DO OCENY EFEKTÓW

Ten warsztat pozwoli Ci przekształcić teorię w praktykę, prowadząc krok po kroku przez proces wdrażania polityki szkoleniowej, od ogólnych założeń po ocenę efektów. Zdobędziesz konkretne narzędzia i procedury do efektywnego planowania, realizacji i finansowania szkoleń, co przełoży się na realne rezultaty rozwojowe w Twojej organizacji.

  1. Ogólne założenia polityki szkoleniowej
  2. Plan szkoleń – zasady tworzenia
  3. Procedura sporządzania planu szkoleń
  4. Rodzaje szkoleń
  5. Zasady udziału pracowników w szkoleniach
  6. Finansowanie szkoleń
  7. Ocena jakości zrealizowanego szkolenia
MODUŁ 4. ARCHITEKCI KOMPLEKSOWEGO ROZWOJU: PROJEKTOWANIE PROGRAMÓW ZARZĄDZANIA KOMPETENCJAMI PRACOWNIKÓW ORGANIZACJI

W tym module opanujesz systemowe podejście do rozwoju kompetencji, projektując kompleksowe programy, które odpowiadają na specyficzne potrzeby Twojej organizacji, od neutralizacji deficytów po zarządzanie talentami i sukcesją. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w stosowaniu kluczowych modeli i metod rozwoju, takich jak zasada 70/20/10 czy model Kolba, co przełoży się na efektywne i biznesowo uzasadnione inicjatywy rozwojowe.

  1. Systemowe rozwiązania w organizacjach – omówienie rozwiązań stosowanych w praktyce organizacyjnej
    • ŚK – Ścieżki Karier.
    • ŚA – Ścieżki Awansów.
    • PZT – Programy Zarządzania Talentami.
    • PSS – Programy Zarządzania Sukcesją.
  2. Kluczowe rozwiązania polityki szkoleń i rozwoju:
    • Zasada 70/20/10.
    • Cykl nauki i preferencje indywidualne (Kolb).
    • 10-etapowy proces rozwoju (RAE).
    • Model efektywnego procesu szkoleniowego.
    • Model interesariuszy – kwintet rozwojowy.
    • Model oceny efektywności szkoleń (Kirkpatrick 2.0)
  3. Szkolenie efektywne biznesowo:
    • Etapy aktywności organizacyjnych i koordynacyjnych.
    • Określenie ról i odpowiedzialności poszczególnych osób i działów w procesie szkoleniowym (np. dział HR, kadra zarządzająca, pracownicy).
    • Szkolenia szyte na miarę: praktyczny przewodnik po wdrażaniu polityki szkoleniowej
MODUŁ 5. ZARZĄDZANIE PROCESEM SZKOLENIOWYM: OD ANALIZY POTRZEB DO EWALUACJI EFEKTÓW SZKOLEŃ

W tym module nauczysz się kompleksowo zarządzać procesem szkoleniowym, od identyfikacji potrzeb rozwojowych na wszystkich poziomach organizacji, po ewaluację efektów szkoleń, maksymalizując zwrot z inwestycji w rozwój pracowników. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w projektowaniu programów rozwojowych opartych na rzeczywistych potrzebach, stosując sprawdzone modele i narzędzia ewaluacji, takie jak model Kirkpatricka 2.0 i ROI Philipsa.

Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych (szkoleniowych)

  1. Poziomy potrzeb organizacyjnych jako celowana efektywność realizacji działań szkoleniowych
    • Źródła informacji na poziomie organizacji
    • Źródła informacji na poziomie grup stanowiskowych
    • Źródła informacji na poziomie pracownika
  2. Macierz identyfikacji potrzeb szkoleniowych, czyli efektywne planowanie procesu rozwojowego w odniesieniu do potrzeb dedykowanych grup pracowników
  3. Narzędzia stosowane w Identyfikacji i analizie potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, kwestionariusze, arkusze obserwacji, testy wiedzy/umiejętności, arkusze celów, analiza wskaźników, benchmark) – przegląd narzędzi z praktyką zastosowania ćwiczenia
  4. Etapy badania potrzeb szkoleniowych (ROZWOJOWYCH) – checklista działań koordynacyjnych dla HR
  5. Opracowanie planu szkoleń na podstawie identyfikowanych potrzeb
  6. Model rozwoju szkoleń oparty na okresowej ocenie pracowniczej i/lub ewaluacjach bieżących (kompetencyjnych i wskaźnikowych KPI, KRI)
  7. Co może pójść nie tak? – ryzykowne uzasadnienia projektów szkoleniowych i sposoby przeformułowania priorytetów
  8. Analityczne podejście do ryzyka i odchyleń projektów szkoleniowych i rekomendacje neutralizacji oraz działań optymalizacyjnych
  9. Typologia projektów szkoleniowych z perspektywy wyniku (koszyki potrzeb organizacyjnych)
  10. Tworzenie raportów i dokumentacji dotyczących planowania i organizacji szkoleń

Projektowanie programów rozwojowych opartych o rzeczywiste potrzeby organizacyjne

  1. Określenie celów edukacyjnych programu szkoleniowego (główne/szczegółowe/wzmocnień indywidualnych)
  2. Wybór odpowiednich metod i technik dydaktycznych w zależności od formuły szkolenia i aktywności rozwojowej
  3. Dostosowanie programów szkoleniowych w zależności od poziomu zaawansowania oraz specyficznych potrzeb  grupy docelowej
  4. Równowaga pomiędzy teorią a praktyką w programach szkoleniowych jak znaleźć właściwą proporcję?
  5. Harmonogram szkolenia, czyli jak efektywnie zaplanować czas i zasoby.
  6. Określenie oczekiwanych rezultatów i wskaźników sukcesu dla programów szkoleniowych
  7. Współpraca z trenerami i ekspertami branżowymi przy projektowaniu programów szkoleniowych
  8. Korekta programów szkoleniowych na podstawie feedbacku uczestników 

Ewaluacja szkoleń i wydarzeń rozwojowych

  1. Ewaluacja – główne oczekiwania organizacji wobec inwestycji szkoleniowych
  2. Cele i wymiary ewaluacji procesu szkoleniowego
  3. Efekty i konsekwencje dopasowanej i niedopasowanej ewaluacji – dla prowadzącego, uczestników, działu HR, organizacji
  4. Modele ewaluacji szkoleń (wydarzeń rozwojowych) w praktyce polskiego rynku szkoleniowego:
    • MODEL KIRPATRICKA 2.0 jak stosować w praktyce organizacyjnej
    • MODEL C.I.P.O (KNPR) jako alternatywa ewaluacji
    • MODEL ROI PHILIPSA – zastosowanie wskaźników biznesowych dla wyliczania efektywności rozwoju
    • Zastosowanie metodyki OKR (Objectives and Key Results) w ocenie szkoleń.
  5. Analiza wyników ewaluacji w kontekście dalszych działań rozwojowych oraz ewentualnych działań korygujących
  6. Raportowanie wyników ewaluacji do interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
  7. Narzędzia diagnostyczne i agregacyjne wykorzystywane w procesie ewaluacji procesów organizacyjnych – jak zrobić dobrą ankietę, służącą organizacji oraz jak nie zepsuć postaw uczestników i prowadzącego nietrafionym narzędziem ewaluacyjnym.
MODUŁ 6. PARTNERSTWO STRATEGICZNE: WSPARCIE REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH PRZEZ ZESPÓŁ SZKOLEŃ I ROZWOJU

W tym module nauczysz się budować strategiczne partnerstwo między zespołem szkoleń a biznesem, co pozwoli  bezpośrednio wspierać realizację celów organizacji poprzez dedykowane programy rozwojowe. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w analizie potrzeb biznesowych, projektowaniu efektywnych interwencji rozwojowych i mierzeniu ich wpływu na wyniki firmy, stając się kluczowym partnerem dla kadry zarządzającej.

  1. Wsparcie realizacji celów biznesowych firmy przez dedykowany zespół hr:
    • Omówienie modelu generalistycznego i specjalistycznego w kontekście wsparcia celów biznesowych.
  2. Rola zespołu szkoleń i rozwoju jako partnera strategicznego biznesu (psb):
    • Budowanie partnerstwa z kadrą kierowniczą na wszystkich szczeblach.
    • Doradztwo strategiczne w zakresie rozwoju kompetencji.
  3. Działania zespołu szkoleń i rozwoju w roli partnera strategicznego biznesu:
    • Analiza i dostosowanie działań rozwojowych do strategii biznesowej.
    • Proaktywne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów rozwojowych w organizacji.
  4. Budowanie relacji z interesariuszami:
    • Efektywna komunikacja z kadrą menedżerską i zarządem.
    • Współpraca z pracownikami w zakresie ich rozwoju (polityka komunikacji inicjatyw bieżących i strategicznych)
    • Budowanie i utrzymywanie relacji z zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych.
  5. Mierzenie efektywności działań zespołów szkoleń i rozwoju:
    • Wykorzystanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla działu szkoleń i rozwoju
    • Regularne raportowanie wyników działań rozwojowych do kadry menadżerskiej (wariant IPRZ i brak systemowych narzędzi)
  6. Role w zespole szkoleń i rozwoju:
    • Opis ról, zakres obowiązków, możliwości wpływu, rekomendacje działań i komunikacji (PR HR):
      • Specjalista ds. Szkoleń.
      • Trener wewnętrzny.
      • Konsultant ds. Rozwoju.
      • Koordynator szkoleń.
      • Menedżer ds. Szkoleń i rozwoju.
 MODUŁ 7 . OPERACYJNE ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI I ROZWOJEM W ORGANIZACJI

W tym module opanujesz operacyjne zarządzanie szkoleniami, od logistyki i budżetu po rekrutację trenerów, zapewniając sprawną realizację inicjatyw rozwojowych w Twojej organizacji. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w koordynacji szkoleń, optymalizacji kosztów i budowaniu partnerskich relacji z dostawcami, maksymalizując efektywność inwestycji w rozwój pracowników.

  1. Zarządzanie logistyką szkoleń i wydarzeń rozwojowych:
    • Dobór odpowiedniej formuły szkoleniowej.
    • Zarządzanie procedurami bezpieczeństwa.
    • Koordynacja działań w sytuacjach awaryjnych.
    • Informowanie uczestników o aspektach logistycznych.
    • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług logistycznych.
    • Wybór optymalnych lokalizacji – rezerwacja sal szkoleniowych z odpowiednim zapleczem technicznym.
  2. Zarządzanie budżetem szkoleń i wydarzeń rozwojowych:
    • Opracowanie budżetu szkoleń w oparciu o analizę potrzeb.
    • Alokacja środków na poszczególne programy rozwojowe.
    • Monitorowanie i kontrola wydatków.
    • Optymalizacja kosztów poprzez negocjacje i wykorzystanie zasobów wewnętrznych.
    • Realizacja działań oszczędnościowych przy zachowaniu jakości.
  3. Rekrutacja wykonawców projektów rozwojowych:
    • Wdrażanie standardów jakościowych w procesach szkoleniowych.
    • Opracowanie kryteriów selekcji trenerów i dostawców.
    • Ocena kompetencji dydaktycznych i komunikacyjnych.
    • Opracowanie polityki współpracy z trenerami i dostawcami.
    • Negocjacje umów i warunków współpracy.
    • Monitorowanie pracy trenerów i dostawców.
  4. Rola kadry menedżerskiej w zarządzaniu szkoleniami:
    • Zaangażowanie kadry menedżerskiej w proces szkoleń i rozwoju.
    • Wspieranie rozwoju kompetencji pracowników (po realizacji szkolenia)
    • Motywowanie do udziału w szkoleniach (inicjatywa, wybór, rekomendacja rozwoju)
    • Współpraca z działem HR w zakresie potrzeb, planowania i ewaluacji szkoleń.
    • Rozwój kompetencji menedżerskich w zakresie zarządzania szkoleniami – od identyfikacji potrzeb szkoleniowych w zespole, po monitorowanie efektów
    • Narzędzia i techniki wspierające menedżerów w roli trenerów i mentorów.
MODUŁ 8. EDUKACJA 4.0: OD PERSONALIZACJI SZKOLEŃ DO STRATEGICZNEGO ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I KOMPETENCJAMI

W tym module nauczysz się efektywnie zarządzać wiedzą w organizacji, , przekształcając informacje i doświadczenia w cenne zasoby dla firmy. Zdobędziesz praktyczne umiejętności w stosowaniu nowoczesnych technologii edukacyjnych, personalizacji szkoleń i mierzeniu efektywności zarządzania wiedzą, co pozwoli Ci budować organizację uczącą się i konkurencyjną na rynku pracy.

  1. Modelowanie wiedzy organizacyjnej – jak przekształcić informacje i doświadczenia w wiedzę, która tworzy wartość dla organizacji(modele DIKW, SECI).
  2. Trendy i innowacje w szkoleniach:
    • Nowoczesne technologie w edukacji (e-learning, LMS, mikrolearning, gry edukacyjne, VR).
    • Personalizacja szkoleń.
    • Celowane grupy/ podejście tutoringowe.
    • Krótkie i długie cykle szkoleniowe (etapy aktywności/inkubacji WUP)
    • Szkolenia online i blended learning.
    • Rozwój kompetencji miękkich.
  3. Strategie zarządzania wiedzą:
    • Systematyka tworzenia organizacji uczącej się (strategie oparte na tworzeniu, aktywacji, dystrybucji i zabezpieczaniu wiedzy).
  4. Mierzenie efektywności wskaźnikowej w zarządzaniu wiedzą:
    • Przegląd i zastosowanie podejścia wskaźnikowego (wskaźniki ilościowe, jakościowe, wartościowe, aktywności, efektywności, oszczędności, transferu wiedzy, zaangażowania, konkurencyjności, zgodności i bezpieczeństwa).
  5. Praktyki standaryzacyjne rynku szkoleniowego w kontekście etyki, uczciwości i gwarancji jakości.
Prowadzący:

trener Kompetea Elżbieta SucharskaElżbieta Sucharska

Ekspert obszaru – szkolenia menedżerskie oraz HR. Praktyk. Mediator. Certyfikowany Trener biznesu. Menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w biznesie (ścieżka menadżerska, ekspercka i wdrożeniowa). Realizator projektów implementacji /optymalizacji procesów w organizacjach w randze Kierownika projektu, Eksperta oraz Konsultanta wiodącego. Współtwórca, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych Trenerstwo i Coaching w WSZP w Warszawie. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w organizacjach o profilu produkcyjnym (restrukturyzacje, standaryzacje procesów, operacje, wdrożenia zmian modelu zarządzania, systemy ewaluacji pracowniczej – bieżącej i okresowej, systemy motywacyjne/rozliczeniowe). Projektant narzędzi diagnostycznych i programów rozwojowych dla pracowników przedsiębiorstw i organizacji.

więcej
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

3 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 15:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

sala szkoleniowa w centrum Warszawy; informacja u Organizatora

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

3 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Zarządzanie szkoleniami - efektywna polityka szkoleniowa kluczem do rozwoju organizacji
14-16.05.2025 Warszawa (pewny termin), 16-18.07.2025 Warszawa
2390 zł + 23% VAT/ osoba PROMOCJA
1990 zł + 23% VAT/ osoba PROMOCJA
04-06.06.2025 on-line