Szkolenie zostało zaprojektowane tak, by dać menadżerom przestrzeń do przećwiczenia prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami i rozwiązywania trudnych sytuacji w obszarze zarządzania ludźmi. Szkolenie ma na celu rozwój umiejętności kierowniczych oraz pokazanie metod kształtowanie wizerunku nowoczesnego lidera.
Adresaci szkolenia:
kierownicy, menadżerowie, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów z pracownikami
Cel szkolenia:
zwiększenia rozumienia motywów działania innych osób i rozumienia własnego postępowania w sytuacjach tzw. „trudnych”
stosowania zasad komunikacji, związanych z rozwiązywaniem trudnych sytuacji i prowadzeniem trudnych rozmów
komunikacji poprzez ćwiczenie technik optymalnej komunikacji z trudnym „odbiorcą”
wykorzystania wybranych technik asertywnych oraz korzystania z nich w sytuacjach zawodowych
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
Miejsce realizacji
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Dodatkowe informacje
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.