Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Szkolenie zostało zaprojektowane tak, by dać menadżerom przestrzeń do przećwiczenia prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami i rozwiązywania trudnych sytuacji w obszarze zarządzania ludźmi. Szkolenie ma na celu rozwój umiejętności kierowniczych oraz pokazanie metod kształtowanie wizerunku nowoczesnego lidera.

 Adresaci szkolenia:

kierownicy, menadżerowie, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie prowadzenia rozmów z pracownikami

Cel szkolenia:
  • zwiększenia rozumienia motywów działania innych osób i rozumienia własnego postępowania w sytuacjach tzw. „trudnych”
  • stosowania zasad komunikacji, związanych z rozwiązywaniem trudnych sytuacji i prowadzeniem trudnych rozmów
  • komunikacji poprzez ćwiczenie technik optymalnej komunikacji z trudnym „odbiorcą”
  • wykorzystania wybranych technik asertywnych oraz korzystania z nich w sytuacjach zawodowych
  • prowadzenia trudnych rozmów w środowisku pracy
Program szkolenia:
  1. Trudne sytuacje kierownicze – techniki i metody skutecznej diagnozy
  • zachowanie menedżera w trudnych i ciężkich sytuacjach, a morale pracowników
  • największe trudności podczas przekazywania trudnych informacji
  • trudna informacja dla menedżera, trudna informacja dla pracownika
  • elementy składowe skutecznej diagnozy trudnej sytuacji
  1. Trudne sytuacje kierownicze – techniki i metody działania
  • uczestnicy i role podczas przekazywania trudnych informacji
  • przygotowanie dowodów i argumentów
  • skuteczne i nieskuteczne przekazanie trudnej informacji
  • ćwiczenie scenariusz skutecznego przekazanie trudnej informacji
  • informacja zwrotna – pozytywne i negatywna oraz techniki skutecznego jej przekazywania
  1. Trudne sytuacje kierownicze – sposoby postępowania z różnymi osobowościami pracowników
  • diagnoza różnych osobowości pracowników i skuteczne sposoby działania
  • skuteczne sposoby prowadzenia „trudnych rozmów” w perspektywie pokolenia X,Y,Z
  • postawa roszczeniowa pracownika i metody działania na agresję (jawna i ukryta) w trakcie rozmów
  • scenariusz działania podczas „negocjowania” wynagrodzeń, ocen, itp
  • utrudnienia w obiektywizmie przekazywanych informacji, emocje
  1. Rozmowy menedżerskie i konstruktywne scenariusze działania
  • rozmowa korygująca zachowania pracownika a skuteczna modyfikacja zachowania
  • rozmowa oceniająca z pracownikiem i pozyskanie aspektu efektywności działania
  • rozmowa rozwojowa w ujęciu wspierania pracownika, zespołu, organizacji
  • zwalnianie pracownika – kluczowe aspekty prawne i wizerunkowe
  1. Podsumowanie szkolenia i utrwalenie zdobytej wiedzy i umiejętności
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Trudne sytuacje menedżerskie
13.06.2023 Warszawa, 18.09.2023 Warszawa, 29.11.2023 Warszawa
790 zł + 23% VAT
590 zł + 23% VAT
15.11.2023 on-line