Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Co dobrego jest w kryzysie? na pytanie warto poszukać odpowiedzi na wielu poziomach – indywidualnym, zespołowym jak i organizacyjnym. Kryzys w swej naturze jest trudnym momentem pod względem emocjonalnym i poznawczym, ale jednocześnie przynosi wiele dobrego – rozwój, poznanie, zmianę, integrację, budowanie wspólnoty itp.

W kontekście zarządzania, dla szefa zespołu każdy kryzys jest testem. Sprawdzianem jego zdolności przywódczych, strategii radzenia sobie w sytuacji trudnej, umiejętności komunikacyjnych. Jeśli chcesz wzmocnić swoje kompetencje w tym obszarze, zapraszamy na niniejsze szkolenie!

 Adresaci szkolenia:

menadżerowie, kierownicy, szefowie projektów

Cel szkolenia:
  • Poznanie zjawiska kryzysu i własnych doświadczeń z kryzysem
  • Zidentyfikowanie najistotniejszych obszarów pracy z zespołem w kryzysie
  • Zdefiniowanie roli szefa w zarządzaniu ludźmi w kryzysie
  • Wzmocnienie odpowiedzialności własnej
  • Przećwiczenie komunikacji w zespole i do zespołu
  • Poznanie metod radzenia sobie z kryzysem
  • Wsparcie w radzeniu sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych
Program szkolenia:

ZJAWISKO KRYZYSU

  • na czym polega kryzys w organizacji
  • zespół w kryzysie – psychologia procesu
  • przebieg sytuacji kryzysowej
  • strategie reagowania na trudne sytuacje – od unikania do współpracy

ROLA SZEF W KRYZYSIE

  • obserwowanie, widzenie, reagowanie
  • twórcze podejście do poszukiwania rozwiązań
  • przewiduj nieprzewidywalne
  • pracownicy w soczewce szefa

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SŁOWO – SPÓJNOŚĆ DZIAŁANIA

  • przyjmowanie odpowiedzialności i podejmowanie trudnych decyzji
  • budowanie odpowiedzialności zespołu
  • odwaga przyznania się do błędu i odpowiedzialność za rozwiązanie sytuacji z nich wynikających

KOMUNIKOWANIE SIĘ W KRYZYSIE

  • zasady dialogu – dwa monologi nie czynią dialogu
  • widzenie dobrego i trudnego – informacja zwrotna
  • kaskadowanie informacji
  • techniki i narzędzia sprawnej komunikacji

 RADZENIE SOBIE ZE STRESEM NA POZIOMIE LOGICZNYM, EMOCJONALNYM I FIZYCZNYM

  • triada: potrzeby – emocje – zachowania
  • asertywność i stawianie granic
  • zjawisko stresu i jego wpływu na człowieka
  • strategie radzenia sobie w stresie
  • działania prewencyjne
Prowadzący:

Konsultant, trener, facylitator dialogu, certyfikowany coach i mediator organizacyjny, psycholog społeczny. Od 20 lat zajmuje się pracą doradczą i rozwojową. Specjalizuje się w obszarach budowanie zespołów wysokowydajnych, budowanie motywacji i automotywacji do działania, porozumienia bez przemocy, perswazji, przywództwa opartego na dialogu, pomaga także w interwencjach kryzysowych. Wspiera zarządy, zespoły managerskie, managerów indywidualnie, grupy oraz zespoły pracownicze.

Pracuje w języku polskim i angielskim.

Certyfikaty i uprawnienia:

  • Coach ICC,
  • metoda Thomas International MS,
  • metoda Insights Discovery,
  • DFC (Discovery Full Circle),
  • TST (Test for Selection and Training),
  • „Visual Thinking” Dan Roam Method,
  • Analiza Transakcyjna – Test 101,
  • pierwszy stopień TSR (Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach),
  • Non Violent Communication, Nansen Center for Peace and Dialogue, Norway;
  • metoda badania profilu MPA,
  • GPO (Gestalt Practitioner in Organisation) – w trakcie.

Realizowała projekty m.in. dla grupy LIDL, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Kiloutou, Kuehne&Nagel, Ciech S.A., Veolia, Red Bull, BNP Paribas, Cinema City,  Zakłady Azotowe Puławy, Bero Polska, ESRI Polska, BURDA MEDIA, Fujitsu, H+H, HRS, Ministerstwo Zdrowia, Frontex, Urząd m.st. Warszawa, BILLENIUM, Stroeer, mBank, Fujitsu, Veolia,Technicolor, Radpol, HRS, Lafargeholcim, Saint-Gobain, HIPP, PWPW, NESTLE, Wrigley, AMBRA, dr Irena Eris, Polkomtel, TVN, TVP, PZU, CIECH, CAPAROL, FORTE, ENERGA, RWE, VOLVO, Generali, BGŻ, IBM, Żagiel, Premium Foods, Natur Produkt, KNF, KDPW, KappAhl, UDT, UDS, Johnson&Johnson, Danone Żywiec, TEVA, KIR, Leroy Merlin, WDT, ACTAVIS i wielu innych

Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Zespół w kryzysie - działanie, wsparcie, komunikacja
03-04.07.2023 Warszawa
1190 zł + 23% VAT
1090 zł + 23% VAT
03-04.04.2023