Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

WEBINAR HR: Rzetelny opis stanowiska pracy – DNA organizacji

BEZPŁATNY WEBINAR Z OBSZARU HR

„DePeeRy w strukturze 3D vs. ścieżki karier – o nowym podejściu do organizacji i rozwoju funkcjonujących w niej ludzi”

12 czerwca, godz. 13:30

2018/06/12 13:30:00

ZAKRES MERYTORYCZNY

Podczas webinaru dowiesz się:

 czemu ścieżki karier w wielu organizacjach przestają funkcjonować i czym można je zastąpić
 czym są DePeeRy (dedykowane programy rozwoju) i jak można je realizować w organizacji
 jak rozumiemy strukturę 3D i czemu rozwój w przód może znaczyć więcej niż rozwój w górę

FORMULARZ ZAPISU

Webinar jest bezpłatny dla osób, które zapiszą się do naszego newslettera, akceptując poniższe zgody. Zachęcamy do uczestnictwa!

Imię i nazwisko*

Adres email*

Firma*

Z faktu, że większość osób opis stanowiska pracy uważa za część biurokracji i czynność li tylko administracyjną wynikają same problemy. Mają one dwojaką naturę. Pierwsza dotyczy tego,
jak formalnie, technicznie powinien wyglądać opis stanowiska, czyli jakiego typu informacje powinien gromadzić, z jakich pól powinna się składać tzw. formatka opisu stanowiska. Druga kategoria trudności z opisem stanowisk pracy dotyczy tego, jakie informacje powinny zawierać poszczególne pola formatki,
co w nie wpisać, czyli JAK JEST, JAK TO WYGLĄDA na opisywanym stanowisku w konkretnej firmie.
Z obydwu niepewności czy niewiedzy wyłania się jedno nadużywane i tragiczne w konsekwencjach rozwiązanie – kopiowanie formatek z internetu. Na szczęście takie „klony”, mimo, że są i tworzą iluzję o posiadaniu OPISÓW STANOWISK PRACY , są tak nieużyteczne, że nie wychodzą na światło dzienne z tabel i dokumentów.

stanowisko pracy powinno stanowić źródło danych do wszystkich procesów ZZL, ale nie tylko – to także ważny dopływ zasilający całe ZPC (ang. MBO – Management by Objectives), czyli zarządzanie przez cele. Podczas webinaru chciałabym przede wszystkim zmienić pogląd, że opis stanowiska pracy to nie tylko element administracyjny, ale przede wszystkim, że to zbiór kluczowych danych, informacji i wiedzy potrzebny do zarządzania zarówno pracownikami jak i całą organizacją. Fakt, że opis stanowiska ma formę dokumentu fizycznego lub elektronicznego nie oznacza, że jest elementem typowo i tylko administracyjnym.
.

PRELEGENT

Kinga Padzik

Ekspert w dziedzinie oceny i rozwoju pracowników oraz projektowania stanowisk pracy. Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Psychologii UW oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania tejże uczelni ukończonych tytułem doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wieloletni konsultant i trener w zakresie doboru, oceny i rozwoju pracowników, projektowania stanowisk pracy oraz organizacji pracy. Specjalista w zakresie AC oraz systemów okresowej oceny pracowniczej (SOOP) posiadający także autorskie programy w zakresie obydwu tych metod. Licencjonowany konsultant techniki MAPP. Wieloletni współpracownik i wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (obecnie Uniwersytetu SWPS) w Warszawie, w ramach której jest kierownikiem studiów podyplomowych z zakresu ZZL oraz kierownikiem bloku specjalizacyjnego Psychologia Organizacji i Pracy. Autorka pierwszego na polskim rynku leksykonu z zakresu dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi (C.H. Beck) oraz wielu publikacji specjalistycznych i kilku naukowych. Stały współpracownik Wydawnictwa ABC (Wolters Kluwer SA), w ramach którego wydała dwie książki poświęcone ocenianiu pracowników i zarządzaniu kompetencjami:

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak długo będzie trwać webinar i jak przebiegać?

Webinar podzielony jest na część merytoryczną trwającą ok. 60 minut (omawianie zagadnień w ramach prezentacji/przykładowe case’y) oraz część panelu dyskusyjnego, trwającą ok 20-30 minut w zależności od liczby zadawanych pytań.

Czy potrzebny jest specjalny programu, aby wziąć udział w webinarze?

Nie. Aby wziąć udział w webinarze wystarczy posiadać komputer z dostępem do internetu 512 kbps. Możliwe jest także połączenie z telefonu za pomocą darmowej aplikacji mobilnej: App Store, Google Play. Link przekierowujący do webinaru Uczestnicy otrzymają drogą mailową.

Jakie są wymagania sprzętowe?

Wymagania ze strony platformy webinarowej:

Procesor: dla Microsoft® Windows® XP oraz Windows 7 potrzebujesz co najmniej procesora 1.4 GHz Intel® Pentium® 4 lub podobnego; dla Windows Vista® Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 oraz Windows 10 (wersja 32-bit/64-bit z 32-bitową przeglądarką) potrzebujesz co najmniej procesora 2 GHz Pentium 4 lub podobnego; Pamięć RAM: dla Windows XP i Windows 7 potrzebujesz 512 MB RAM (rekomendujemy jednak 1 GB). Dla Windows Vista, Windows 8 i Windows 10 potrzebujesz 1 GB RAM (rekomendujemy jednak 2 GB); Przeglądarka: potrzebujesz Microsoft Internet Explorer 10 lub wyższego (tylko wersja 32 bitowa); Microsoft Edge; Mozilla Firefox 3 lub wyższy; Google Chrome; Programy: najnowsza wersja Adobe ® Flash® Player. Porty 1935, 443 oraz 80 muszą być otwarte.

Czy seminarium będzie nagrywane?

Tak, webinar będzie nagrywany. Dostęp do materiału będą miały jedynie osoby, które uczestniczyły w webinarze.

Ile kosztuje udział w szkoleniu?

Udział w webinarze jest bezpłatny.

Czy istnieje limit uczestników z jednej firmy?

Nie. Na seminarium online może się zarejestrować dowolna liczba osób w ramach jednej organizacji.

Nie zainteresował Cię akurat ten temat? Nic straconego!
Zapisz się do naszego newslettera w polu poniżej, a poinformujemy Cię o kolejnej edycji webinaru z obszaru HR.