Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

To szkolenie on-line możesz zamówić także w formule zamkniętej lub jako nagranie do użytku wewnętrznego firmy (e-learning, Intranet), by wspomóc pracowników w samoorganizacji pracy zdalnej.

ZYSKUJESZ:

CZAS

który poświęciłbyś na dojazd

PIENIĄDZE

związane z ewentualnym zakwaterowaniem czy dojazdem

NAGRANIE

ze szkolenia (w przypadku realizacji przez BUR)

CERTYFIKAT

w formie elektronicznej, który możesz zdalnie przedłożyć swojemu pracodawcy

Dzięki nowoczesnym technologiom mamy nieograniczony dostęp do wiedzy. Niezależnie od tego czy jesteś w domu, czy w pracy, w Polsce czy za granicą – wystarczy komputer albo urządzenie mobilne z dostępem do internetu. Jak to wygląda w praktyce?

rejestrujesz się na webinar

dzień przed webinarem otrzymasz link do platformy

uczestniczysz w webinarze

dostajesz certyfikat oraz link do nagrania

ZAKRES MERYTORYCZNY

Cel szkolenia:

Poznanie i przećwiczenie przez osoby, które stanęły przed wyzwaniem koordynowania pracy zdalnej swoich pracowników:

  • skutecznych praktyk planowania i organizowania pracy zdalnej pracowników,
  • skutecznego delegowania zadań w formie on line,
  • wymiany informacji i dokumentów z zespołem,
  • efektywnego zarządzania przepływem pracy zdalnej,
  • monitorowania i rozliczania pracy zdalnej pracowników,
  • udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom,
  • sprawnego korzystania z pomocy informatycznych w tym procesie.

Szkolenie ma charakter wprowadzający.

Prowadzenie spotkań zdalnych w czasie rzeczywistym nie jest objęte tym szkoleniem z uwagi na złożoność tematu – oferujemy w tym zakresie odrębne szkolenie. Ofertę w tym zakresie znajdziesz >> tutaj <<

Program szkolenia:

  1. Skuteczne praktyki przygotowania pracy zdalnej Zespołu:
    • Zakres prac możliwych i niemożliwych do wykonania zdalnie,
    • Charakter pracy zdalnej i związane z nią najważniejsze wyzwania, które należy przewidzieć z perspektywy menedżera,
    • Planowanie i ustalanie z pracownikami zadań długookresowych, średniookresowych i dziennych, warunków ich wykonania i potrzebnych zasobów do ich realizacji,
    • Przydatne z perspektywy menedżera formatki planowania, monitorowania i rozliczania zadań realizowanych przez cały zespół zdalnie,
    • Planowanie i harmonogramowanie zadań wspólnych – przykład,
    • Ustalanie zasad raportowania o przebiegu prac,
    • Ustalanie listy kontaktów i godzin pracy.
  2. Organizowanie pracy zdalnej pracowników w systemie on-line:
    • Tworzenie Zespołu Zadaniowego / odrębnych Zespołów Zadaniowych, sterowanie uprawnieniami,
    • Zamieszczanie planów, ich aktualizacja, wpisywanie statusów wykonania, dokonywanie rozliczeń,
    • Zamieszczanie ogłoszeń do zespołu,
    • Udostępnianie, wymiana i pobór plików,
    • Zakładanie spotkań i zaproszenia,
    • Prowadzenie spotkań planowanych i ad hoc (informacje bazowe):
      • Połączenia,
      • Omawianie planów i efektów prac,
      • Udostępnianie plików i wglądów,
      • Dyskusja,
      • Zespołowe rozwiązywanie problemów,
      • Czat,
    • Praca w przestrzeni współdzielonej,
    • Znaczenie prawidłowego nazywania i etykietowania zawartości dla efektywnej realizacji pracy zdalnej,
    • Przećwiczenie / prezentacja przykładowych funkcjonalności (część z zagadnień będzie pokazywana już podczas poprzednich modułów szkolenia, inne zostaną omówione na tym etapie),
    • Co warto a czego nie warto używać.
  3. Praca w formule one to one z pracownikami w oparciu o rozwiązania on line:
    • Motywacyjne oddziaływanie bieżącego kontaktu z szefem,
    • Wyzwania komunikacji interpersonalnej w kontakcie on line (ograniczenia komunikacyjne i ich pokonywanie),
    • Skutecznego delegowania zadań w formie on line,
    • Omawianie trudności i kierunkowanie pracowników na rozwiązania,
    • Udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom,
    • Egzekwowanie wykonania zadań i ustaleń.

Przebieg webinaru:

____  13:30 | start webinaru

13:35 – 15:00  | blok merytoryczny

15:00 – 15:30 | przerwa

15:30 – 17:00  | blok merytoryczny

17:00   ____ | koniec webinaru

PRELEGENT

Szkolenie prowadzi Trener/ Konsultant/ Wykładowca akademicki z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, także w formule on-line.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jaki jest różnica między webinarem a szkoleniem on-line?

Webinary są krótszą (max 4h), nieco mniej interaktywną formą. Podzielone są na część merytoryczną oraz panel dyskusyjny trwający od 1h do 2h, w zależności od liczby zadawanych pytań.

Szkolenie on-line to dłuższa (min. 6h dziennie) bardziej rozbudowana formuła, z możliwością różnych ćwiczeń aktywizujących m.in. pracą w w break-out roomach (mini pokojach), tworzeniem wspólnych whiteboardów. W szkoleniu on-line bierze udział nie więcej niż 15 uczestników.

Czy potrzebny jest specjalny program, aby wziąć udział w spotkaniu?

Nie. Aby wziąć udział w webinarze czy szkoleniu on-line wystarczy posiadać komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki. W przypadku webinarów możliwe jest także połączenie poprzez urządzenie mobilne. Szczegółowa specyfikacja wymagań dostępna u Organizatora.

Kompetea all rights reserved

Efektywne koordynowanie pracy zespołu on-line
07.05.2020, 11.05.2020
250 zł + 23% VAT
webinar