widzisz i słyszysz trenera prowadzącego szkolenie, w czasie rzeczywistym
widzisz wyświetlaną prezentację
masz możliwość zadawania pytań na czacie oraz przy użyciu mikrofonu
pracujesz w mniejszych zespołach w tzw. breakout rooms – mini pokojach konferencyjnych
trener udostępnia Ci w trakcie szkolenia dodatkowe pliki, ankiety, zadaje pytania, notuje na tablicy etc.
Pomimo trudnej sytuacji zdobywanie nowych lub/i rozwój kompetencji jest w dalszym ciągu bardzo ważne. Bycie profesjonalnym HR Business Partner wymaga szczególnych kompetencji społecznych powszechnie zwanych kompetencjami „miękkimi”. Świat się zmienia i zgodnie z modelem VUCA rozwój i dostosowanie się HR jest wymogiem niezbędnym. Zapraszamy do działań rozwojowych bez wychodzenia z domu/ z miejsca pracy, bez konieczności pokonywania odległości. Rozwój kompetencji w cichej domowej atmosferze lub w otoczeniu miejsca pracy pijąc kawę/herbatę z własnego kubka.
Czym jest VUCA?
Volatility (zmienność),
Uncertainty (niepewność),
Complexity (złożoność),
Ambiguity (niejednoznaczność)
Termin ten został wymyślony przez amerykańską armię, utworzony z pierwszych liter słów opisujących specyfikę sytuacji podczas wojny. Dosyć szybko zaadaptowano VUCA na grunt biznesu – odnosząc go sposobu zarządzania organizacjami w czasach gdy “świat oszalał”
Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim do osób, które mają objąć stanowisko HR Business Partnera lub są już HR Business Partnerami, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę i zdobyć oraz przećwiczyć nowe umiejętności w tym obszarze.
Wsparcie HR Business Partnerom wyjść ze „strefy komfortu” celem podniesienia swoich kompetencji społecznych. Pomóc HR Business Partnerom stać się mistrzem w budowaniu zaangażowania oraz we współpracy i wsparciu menedżerów a także:
Pogłębienie, poszerzenie, zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:
Zdobycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:
Dzień 1. Jakie zadania HR Business Partnera przynoszą wartość organizacji w obecnej nietypowej i trudnej sytuacji – świat VUCA?
Dzień 2. Jak zdobyć silną pozycję we współpracy z menedżerami realnie wnosić wartość biznesową?
Dzień 3. Jak pomóc menedżerom efektywnie zarządzać zespołem i rozwijać przywództwo w firmie?
Przebieg szkolenia on-line:
Dzień 1 – Dzień 2 – Dzień 3
____ 09:00 | start
09:05 – 10:30 | blok merytoryczny
10:30 – 10:45 | przerwa
10:45 – 12:15 | blok merytoryczny
12:15 – 13:00 | przerwa
13:00 – 14:30 | blok merytoryczny
14:30 – 14:45 | przerwa
14:45 – 16:15 | blok merytoryczny
16:15 ____ | koniec
*każdy dzień w takim samym układzie
Jaki jest różnica między webinarem a szkoleniem on-line?
Webinary są krótszą (max 4h), nieco mniej interaktywną formą. Podzielone są na część merytoryczną oraz panel dyskusyjny trwający od 1h do 2h, w zależności od liczby zadawanych pytań.
Szkolenie on-line to dłuższa (min. 6h dziennie) bardziej rozbudowana formuła, z możliwością różnych ćwiczeń aktywizujących m.in. pracą w w break-out roomach (mini pokojach), tworzeniem wspólnych whiteboardów. W szkoleniu on-line bierze udział nie więcej niż 15 uczestników.
Czy potrzebny jest specjalny program, aby wziąć udział w spotkaniu?
Nie. Aby wziąć udział w webinarze czy szkoleniu on-line wystarczy posiadać komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki. W przypadku webinarów możliwe jest także połączenie poprzez urządzenie mobilne. Szczegółowa specyfikacja wymagań dostępna u Organizatora.
Kompetea all rights reserved