Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Cel szkolenia:

Warsztat doskonali umiejętności budowania marki osobistej oraz kształtowania własnego wizerunku. Jest inspiracją do podjęcia pracy nad rozwojem osobistym.

Dowiesz się między innymi:

  • Jak ważna jest marka osobista
  • W jaki sposób możesz stać się marką
  • Co składa się na Twoja markę osobistą
  • Jak rozmawiać, wzbudzać zaufanie i budować pozytywne relacje

Uczestnicy biorąc udział w ćwiczeniach będą mogli przyjrzeć się zachowaniu w różnych sytuacjach i przeanalizować jego wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku. Otrzymają informacje zwrotne na temat tego, jak inni mogą nas spostrzegać i jakie to może rodzic konsekwencje. Opracują także swoją strategię na budowanie własnej marki.

 Adresaci:
  • Dla kadry średniego i wyższego szczebla
  • Dla tych, którzy chcą świadomie budować swój wizerunek
 Metody pracy:
  • ćwiczenia praktyczne
  • formuła warsztatowa
  • case study
Program szkolenia:
  1. Marka czyli Ty  definicja marki osobistej, etapy jej budowania, atrybuty silnej marki, szanse i zagrożenia, wartości i zasady, marka jako obietnica.
  2. Trzy nawyki skutecznego działania niezbędne w budowaniu marki osobistej.
  3. Samoświadomość – kim jestem a jak mnie widzą inni, moje mocne strony i obszary do rozwoju, co mnie wyróżnia na tle innych osób i firm.
  4. Powierzchowność – kanony biznesowej elegancji i „tajemnice”kształtowania wizerunku przez ubiór i wygląd – własny styl, zbieżność w komunikacji,potęga osobistego uroku, mowa ciał.
  5. Spójność – budowanie marki na autentyczności, zachowania i działania budujące zaufanie.

6. Biznes – kim jest mój idealny klient.

7. Wystąpienia i rozmowy – jak być wiarygodna marką podczas wystąpień i konferencji, co i jak mówić by inspirować oraz zostać w umysłach słuchaczy.

8. Zasady biznesowego savoir – vivrejako podstawowy czynnik budowania marki, czyli o tym jak dzięki znajomości zasad bon tonu zwiększać swoje poczucie bezpieczeństwa, swobodę w zachowaniu i luksus bycia sobą (m.in. zasady witania się, przedstawiania się, wymiany wizytówek, gafy i sposoby na nie, złodzieje wizerunku, kompetencji i pewności siebie).

Informacje organizacyjne:

Harmonogram godzinowy:

I dzień

Rejestracja uczestników: 09:45
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00
Zakończenie szkolenia 17:00

II dzień

Rozpoczęcie szkolenia 08:30
Przerwa obiadowa 12:30
Zakończenie szkolenia 15:30

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu

Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania


Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu

Warszawa, Golden Floor

Poznań

Cel szkolenia:
  • zaznajomienie uczestników z powiązaniami systemowymi w procesach logistycznych w aspekcie kosztowym oraz operacyjnym
  • przedstawienie roli controllingu logistyki w przedsiębiorstwie na poziomie operacyjnym
  • przedstawienie istoty analizy efektywności procesów logistycznych
  • omówienie roli kosztów logistyki w podejmowaniu decyzji menedżerskich
 Korzyści ze szkolenia:
  • poznanie funkcji controllingu operacyjnego w zarządzaniu logistyką
  • umiejętność wykorzystania narzędzi controllingowych
 Metody pracy:
  • wiedza teoretyczna
  • ćwiczenia praktyczne
  • case study
Program szkolenia:
  1. Controlling logistyki w przedsiębiorstwie
    • Istota, cele, funkcje i zadania controllingu w przedsiębiorstwie
    • Controlling jako podsystem zarządzania przedsiębiorstwem
    • Controlling strategiczny i operacyjny
    • Organizacja systemu controllingu w przedsiębiorstwie
    • Funkcje i zadania controllingu w procesach logistycznych i łańcuchu dostaw
  2. Koszty w zarządzaniu logistyką
    • Miejsce powstawania kosztów (MPK)
    • Rachunek kosztów
      • Przeprowadzenie analizy wykorzystania rachunku kosztów pełnych i zmiennych na przykładzie praktycznym
      • Rachunek kosztów pełnych
      • Rachunek kosztów zmiennych
    • Rachunek kosztów działań (ABC)
    • Budżetowanie
  1. Controlling logistyki narzędziem wspomagającym proces podejmowania decyzji
    • Pozyskiwanie danych i informacji w skutecznym procesie podejmowania decyzji
      • Analiza aktualności danych decyzyjnych, źródła ich pozyskania, trudności w ich interpretacji
    • Skuteczność przepływu informacji decyzyjnych w przedsiębiorstwie
      • Analiza trudności przepływu informacji w przedsiębiorstwach i łańcuchach dostaw, analiza stanu obecnego
    • Modelowanie i symulacja procesów logistycznych – warsztat
      • Opracowanie map procesów realizowanych w praktyce gospodarczej, omówienie sposobu ich symulacji, przeprowadzenie symulacji czasu pracy pracowników produkcyjnych w narzędziu informatycznym
    • Analiza ścieżki krytycznej procesów logistycznych
      • Wyznaczenie działań odpowiedzialnych za terminowość realizacji procesów logistycznych
  1. Efektywność procesów logistycznych
    • Efektywność operacyjna procesów logistycznych
      • Analiza procesów logistycznych w ujęciu techniczno-organizacyjnym
    • Efektywność ekonomiczna procesów logistycznych
      • Analiza procesów logistycznych w ujęciu ekonomicznym
    • Strategiczna Karta Wyników (BSC)
      • Omówienie sposobu wykorzystania BSC do planowania i monitorowania stopnia realizacji celów oraz efektywności działania procesów logistycznych
    • Narzędzia wspomagające analizę efektywności procesów logistycznych
      • Analiza wykorzystania narzędzi informatycznych
    • Opracowanie wskaźników oceny efektywności procesów – warsztat
      • Opracowanie zestawu wskaźników dla poszczególnych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie, prezentacja, wymiana doświadczeń, burza mózgów
  2. Warsztaty z wybranych narzędzi controllingu operacyjnego w procesach logistycznych
  • Próg rentowności w ujęciu wartościowym i ilościowym, dźwignia operacyjna
    • Analiza opłacalności realizacji procesów logistycznych, interpretacja wskaźników
  • Analiza outsourcingu w przedsiębiorstwie
    • Analiza porównawcza wykorzystania outsourcingu, określenie progu decyzyjnego
  • Analiza wąskich gardeł w procesie logistycznym
    • Analiza procesów logistycznych w koncentracji na ograniczenia procesowe i zasoby krytyczne
  • Analiza wydajności procesów logistycznych
    • Analiza procesów logistycznych z wykorzystaniem wydajności planowej i rzeczywistej, równomierne obciążenie zasobów logistycznych, współczynniki wykorzystania zasobów logistycznych
Informacje organizacyjne:

Harmonogram godzinowy:

I dzień

Rejestracja uczestników: 09:45
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00
Zakończenie szkolenia 17:00

II dzień

Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00
Zakończenie szkolenia 17:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Cena zawiera: uczestnictwo w programie, materiały dydaktyczne, wyposażoną salę szkoleniową, przerwy kawowe oraz obiad dla uczestnika, pomoc przy rezerwacji noclegu

Cena nie zawiera: kosztów dojazdu uczestnika na miejsce szkolenia i zakwaterowania


Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu

Warszawa, Golden Floor

Poznań

"Personal branding" - warsztat budowania wizerunku menedżera
do ustalenia
1290 zł + 23% VAT/ osoba