Korzyści ze szkolenia:
Poznanie i przećwiczenie zasad przekładania celów strategicznych i na cele i działania zespołu i indywidualnych pracowników.
Poznanie lub przypomnienie i przećwiczenie zasad zarządzania wynikami, zarządzania przez cele (MBO-Management by Objectives oraz Hoshin Kanri), zasad określania celów (np. zasada SMART) i opracowywania kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
Poznanie i przećwiczenie zasad precyzyjnego planowania, monitorowania, rozliczania wykonania oraz oceny celów i efektów.
Zrozumienie znaczenia stosowania procedur personalnych (systemu odpowiedniego delegowania zadań, oceny, premiowania i nagradzania) dla realizacji strategii firmy i przećwiczenie ich.
Przeanalizowanie czynników i barier po stronie organizacji, zespołów i pojedynczych pracowników, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację celów w założonych terminach i przećwiczenie przeciwdziałania im.
Przećwiczenie przygotowania planów rozwoju i naprawczych w sytuacji przekroczenia terminów realizacji i nieosiągnięcia założonych celów we współpracy HR
i pracownikami.
Ocena silnych i słabych stron własnego stylu przywódczego, pozyskanie wskazówek rozwojowych.
Poznanie zasad angażowania podwładnych do realizacji celów w oparciu o skuteczne precyzowanie oczekiwań.