Zarządzanie coachingowe opiera się na komunikacji nastawionej na stawianie pytań, wyznaczanie celów i szukanie rozwiązań. Menadżer w tym procesie korzysta z wybranych zasad, narzędzi i umiejętności coacha, nie zmieniając przy tym swojej roli zawodowej ani celu, jakim jest osiąganie wyników biznesowych. Rolą szefa jest wykorzystanie potencjału pracownika tj. wspieranie go w rozwoju, dawanie przestrzeni do decydowania i brania odpowiedzialności za wynik.
Szkolenia jest prowadzone w formie praktycznych warsztatów, podczas których Uczestnicy będą mieć okazję by przyjrzeć się sobie pod kątem możliwości rozwijania się w roli inspirującego przywódcy, z wykorzystaniem narzędzi coachingowych. Szkolenie będzie okazją do wymiany doświadczeń i bogatej autodiagnozy własnego podejścia do kwestii przywództwa, innowacyjności i rozwoju siebie i innych. Dostarczy konkretnych wskazówek i narzędzi przewodzenia z uwzględnieniem aktualnej sytuacji rynkowej firmy oraz jej kultury organizacyjnej.