Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Jeżeli koordynujesz i zarządzasz procesami szkolenia i rozwoju pracowników w organizacji, decydujesz i wybierasz dostawców szkoleniowych dla pracowników, a nie miałeś okazji ukończyć metodycznej szkoły zarzadzania rozwojem pracowników, to szkolenie jest dla Ciebie!

Szkolenie jest odpowiedzią na potrzebę wsparcia metodycznego osób odpowiedzialnych merytorycznie i koordynujących projekty szkoleniowo-rozwojowe pracowników w organizacjach.

Daje możliwość podejścia eksperckiego (od strony teorii i praktyki rynku szkoleniowego) oraz uporządkowania wiedzy  i przećwiczenia umiejętności skutecznego podejścia do standaryzacji jakości usług szkoleniowych w systemowym podejściu do rozwoju kompetencji podległych pracowników oraz właściwego doboru odpowiednich treści, metod, sposobów i kadr odpowiedzialnych za szkolenie z uzyskaniem pełnej partycypacji w odpowiedzialności za proces rozwojowy wszystkich zaangażowanych stron.

Warsztat podzielony jest na kilka części: trenerską, procesową, narzędziową, diagnozy i rozwoju kompetencji osobistych oraz profesjonalizacji umiejętności – które każdemu uczestnikowi pozwolą na rzeczywiste przygotowanie do pracy w obszarze szkolenia i rozwoju.

 Adresaci szkolenia:

Szczególnie polecane dla osób pełniących role związane z rozwojem pracowników – koordynatorów projektów szkoleniowych, zarządzających procesami szkoleń i rozwoju w organizacjach odpowiedzialnych za kreację i realizację polityki szkoleniowej w organizacjach,  prowadzących szkolenia wewnętrzne, grupy projektowe i robocze, instruktaże stanowiskowe i wdrażające, zebrania, spotkania z pracownikami  lub wspierające podległych pracowników w realizowaniu ich celów zawodowych spójnych z celami biznesowymi organizacji.

Cel szkolenia:

Przygotowanie uczestników szkolenia do przyjęcia roli projektanta, zarządzającego oraz koordynatora procesu adaptacji pracowniczej w organizacjach (niezależnie od jej wielkości, profilu, sektora czy branży) oraz doskonalenie umiejętności własnych w tym zakresie.

 Korzyści ze szkolenia:

UMIEJĘTNOŚCI

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:

  • Samodzielnie zaprojektować proces szkolenia i rozwoju dla poszczególnych grup pracowniczych
  • Opracować indywidualny plan rozwoju zawodowego/ specjalizacyjnego dla pracowników w ramach planu ścieżek karier w organizacji
  • Dokonać wyboru oraz weryfikacji dostawców usług rozwojowych w podziale na każdą z interwencji (szkolenia, doradztwo, coaching, inne)
  • Przeprowadzić rozmowę diagnozującą rzeczywiste potrzeby szkoleniowe (w różnych wariantach: indywidualne i grupowe potrzeby rozwoju)
  • Wybrać właściwą ścieżkę wdrożenia planu szkoleniowego (w wariantach neutralizacja luk kompetencyjnych i/lub rozwój talentów) w oparciu o diagnozę potencjału Pracownika
  • Koordynować przebieg procesu szkoleniowego i niezwłocznie reagować na odchylenia
  • Zdefiniować korzyści z procesu rozwoju zawodowego pracowników i zaprezentować je w argumentacji podsumowującej proces
  • Określić wskaźniki pomiaru efektywności procesów rozwojowych w różnych wariantach (szkolenia, cykle szkoleniowe, akademie talentowe, procesy coachingowe/mentoringowe/doradcze)
  • Zbudować profesjonalny wizerunek eksperta procesu szkoleń i rozwoju pracowników w oparciu o doświadczenia i obserwacje własne oraz wiedzę i umiejętności nabyte podczas warsztatu

NARZĘDZIA

  • Wzorcowy arkusz „WERYFIKACJA DOSTAWCÓW USŁUG ROZWOJOWYCH” – narzędzie z omówieniem sposobów weryfikacji realizatorów usług rozwojowych
  • MATRYCA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOWNIKÓW – autorskie narzędzie do projektowania i koordynacji ścieżek procesów szkolenia i rozwoju (szkolenia/cykle/procesy/akademie/certyfikacje)
  • WEHIKUŁ PROJEKTANTA WYDARZENIA ROZWOJOWEGO – autorskie narzędzie do zaprojektowania szkolenia i/lub wydarzenia rozwojowego
  • Test Kolba NARZĘDZIE DIAGNOSTYCZNE Z INTERPRETACJĄ DO WYKORZYSTANIA DLA UCZESTNIKÓW w praktyce zawodowej
  • Materiały inspiracyjne do stworzenia/optymalizacji dokumentacji wewnątrzorganizacyjnej w zakresie:
    • Wytycznych do stworzenia polityki szkoleniowej
    • Narzędzi wsparcia polityki szkoleniowej i zarządzania szkoleniami
    • Materiały dydaktyczne dla trenerów / liderów rozwoju
    • Użytkowej dokumentacji projektowej stosowanej w projektach szkoleniowych (IAPS, PROJEKTOWANIE, EWALUACJA)
  • Możliwość stworzenia/optymalizacji DOKUMENTÓW EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ DEDYKOWANEJ FIRMIE (ankiet, kwestionariuszy) podczas konsultacji poszkoleniowej z trenerem
  • Możliwość REKOMENDACJI dotyczącej zaprojektowania/uporządkowania/optymalizacji PLANU SZKOLEŃ ROCZNYCH dla organizacji w podziale na ścieżki rozwojowe podczas konsultacji poszkoleniowej z trenerem

BONUS

Uczestnicy szkolenia mają możliwość skorzystać ze ZDALNEJ KONSULTACJI POSZKOLENIOWEJ z Trenerem, w wymiarze do 3 h, z obszaru zagadnień podejmowanych na szkoleniu.

 Metody pracy:

Szkolenie ma charakter warsztatowy/ instruktażu aktywizującego –  nakierowane będzie na transfer wiedzy i praktycznych umiejętności uczestników, z wykorzystaniem dobrych praktyk rynkowych. Formy pracy z grupą:

  • Mini wykłady
  • Prezentacje i instruktaże narzędziowe
  • Ćwiczenia indywidualne / grupowe
  • Analiza studiów przypadków
  • Rozwiązywanie zagadnień problemowych
  • Praca warsztatowa / instruktaż aktywizujący
  • Analiza dobrych praktyk, wymiana i analiza doświadczeń
Program szkolenia:

MODUŁ 1. FUNDAMENTY TWORZENIA EFEKTYWNYCH PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH W ORGANIZACJI

  1. Psychologia uczenia się dorosłych jako baza to planowania rozwoju pracowników
  2. Model rozwoju kompetencji w procesie szkoleniowym realizowanym w środowisku pracy
  3. Podstawowe filary strategii szkoleniowej – kierunki i trendy w realizacjach organizacyjnych
  4. Model ról trenera – skuteczny dobór roli do potrzeb projektu i Klienta
  5. Rodzaje najczęściej podejmowanych przez działy HR interwencji i ich założenia:
    • Projekty szkoleniowe
    • Projekty mentoringowe/ intermentoringowe
    • Projekty coachingowe
    • Projekty konsultingowe
    • Projekty tutoringowe
  6. Role członków zespołu realizacji w projektach rozwojowych koordynowanych przez HR
  7. Założenia transferowe procesu szkoleniowego jako priorytet w wyborze właściwej realizacji
  8. Formy inwestycji w kapitał ludzki
  9. Główne założenia transferowe procesu rozwojowego
  10. Partycypacyjne podejście podmiotowe – kwintet szkoleniowy
  11. Interesariusze projektu szkoleniowego – siatka powiązań i priorytety efektywnych realizacji

MODUŁ 2. KOMPLEKSOWE PROGRAMY ROZWOJU KOMPETENCJI

  1. Metody wpierania rozwoju pracowników w organizacji (mikroaudyt wraz z rekomendacją)
    • IPRZ – Indywidualne plany rozwoju zawodowego
    • ŚK – Ścieżki Karier
    • ŚA – Ścieżki Awansów
    • PZT – Programy zarządzania talentami
    • PSS- Programy zarządzania sukcesją
  2. Kluczowe rozwiązania polityki szkoleń i rozwoju wykorzystywane w realizacji programów celowanego rozwoju
    • ZASADA 70/20/10 (ERICSON)
    • CYKL NAUKI I PREFERENCJE INDYWIDUALNE CO TO TYPÓW NAUKI (KOLB)
    • 10 ETAPOWY PROCES ROZWOJU (RAE)
    • MODEL EFEKTYWNEGO PROCESU SZKOLENIOWEGO
    • MODEL INTERESARIUSZY – KWINTET ROZWOJOWY
    • MODEL OCENY EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ (KIRKPATRICK 2.0)
  3. Szkolenie efektywne biznesowo – etapy aktywności organizacyjnych i koordynacyjnych

 MODUŁ 3 POLITYKA SZKOLENIOWA 

  1. Partnerstwo w projekcie biznesowym – jak zbudować efektywne procesowe podejście do zarządzania rozwojem pracowników – studia przypadków praktyk organizacyjnych z podziałem na poszczególne elementy procesu
  2. Znaczenie integracji działań szkoleniowych ze strategią organizacji
  3. Koncepcja ciągłego doskonalenia w zarządzaniu szkoleniami
  4. Realność planu rozwojowego – kluczowe czynniki efektywności powodzenia wydarzenia szkoleniowego
  5. Rola interwencji rozwojowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji

Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych (szkoleniowych)

  1.  Poziomy potrzeb organizacyjnych jako celowana efektywność realizacji działań szkoleniowych
    • Źródła informacji na poziomie organizacji
    • Źródła informacji na poziomie grup stanowiskowych
    • Źródła informacji na poziomie pracownika
  2. Macierz identyfikacji potrzeb szkoleniowych czyli efektywne planowanie procesu rozwojowego w odniesieniu do potrzeb dedykowanych grup pracowników – praca z narzędziem – ćwiczenia
  3. Narzędzia stosowane w Identyfikacji i analizie potrzeb szkoleniowych (ankiety, wywiady, kwestionariusze, arkusze obserwacji, testy wiedzy/umiejętności, arkusze celów, analiza wskaźników, benchmark) – przegląd narzędzi z praktyką zastosowania ćwiczenia
  4. Etapy badania potrzeb szkoleniowych (ROZWOJOWYCH) – checklista działań koordynacyjnych dla HR
  5. Opracowanie planu szkoleń na podstawie identyfikowanych potrzeb – studium przypadku
  6. Model rozwoju szkoleń oparty na okresowej ocenie pracowniczej i/lub ewaluacjach bieżących (kompetencyjnych i wskaźnikowych KPI, KRI)
  7. Co może pójść nie tak? – ryzykowne uzasadnienia projektów szkoleniowych i sposoby przeformułowania priorytetów
  8. Analityczne podejście do ryzyka i odchyleń projektów szkoleniowych i rekomendacje neutralizacji oraz działań optymalizacyjnych
  9. Dostosowywanie planów szkoleń do zmieniających się potrzeb organizacji
  10. Typologia projektów szkoleniowych z perspektywy wyniku (koszyki potrzeb organizacyjnych)
  11. Komunikacja z pracownikami w zakresie planów szkoleniowych
  12. Tworzenie raportów i dokumentacji dotyczących planowania i organizacji szkoleń

Projektowanie programów rozwojowych opartych o rzeczywiste potrzeby organizacyjne

  1.  Określenie celów edukacyjnych programu szkoleniowego
  2. Wybór odpowiednich metod i technik dydaktycznych dedykowanych dla projektów rozwojowych z podziałem na formuły szkoleń i aktywności rozwojowych
  3. Personalizacja programów szkoleniowych dla różnych grup docelowych (poziomy biegłości/zaawansowania)
  4. Weryfikacja i korekta programów szkoleniowych na podstawie feedbacku uczestników
  5. Uwzględnienie zasad równowagi pomiędzy teorią a praktyką w programach szkoleniowych
  6. Opracowanie harmonogramu zajęć w ramach programów szkoleniowych
  7. Określenie oczekiwanych rezultatów i wskaźników sukcesu dla programów szkoleniowych
  8. Współpraca z trenerami i ekspertami branżowymi przy projektowaniu programów szkoleniowych

 Ewaluacja szkoleń i wydarzeń rozwojowych

  1. Ewaluacja – główne oczekiwania organizacji wobec inwestycji szkoleniowych
  2. Cele i wymiary ewaluacji procesu szkoleniowego
  3. Efekty i konsekwencje dopasowanej i niedopasowanej ewaluacji – dla prowadzącego, uczestników, działu HR, organizacji
  4. Modele ewaluacji szkoleń w praktyce polskiego rynku szkoleniowego:
    • MODEL KIRPATRICKA 2.0 jak stosować w praktyce organizacyjnej
    • MODEL C.I.P.O (KNPR) jako alternatywa ewaluacji
    • MODEL ROI PHILIPSA – zastosowanie wskaźników biznesowych dla wyliczania efektywności rozwoju
  5. Analiza wyników ewaluacji w celu podejmowania decyzji dotyczących dalszych działań rozwojowych
  6. Raportowanie wyników ewaluacji do interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
  7. Narzędzia diagnostyczne i agregacyjne wykorzystywane w procesie ewaluacji procesów organizacyjnych – jak zrobić dobrą ankietę, służącą organizacji oraz jak nie zepsuć postaw uczestników i prowadzącego nietrafionym narzędziem ewaluacyjnym

MODUŁ 4 OPERACYJNE  ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI I ROZWOJEM W ORGANIZACJI

Zarządzanie logistyką szkoleń i wydarzeń rozwojowych

  • Wybór i rezerwacja sal i zaplecza technicznego na potrzeby aktywności szkoleniowych
  • Wybór formuły szkoleniowej jako element realizacji procesu grupowego
  • Zarządzanie procedurami związanymi z bezpieczeństwem podczas szkoleń
  • Udzielanie informacji logistycznych uczestnikom przed i w trakcie trwania szkoleń
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług logistycznych

Zarządzanie budżetem szkoleń i wydarzeń rozwojowych

  • Opracowanie budżetu szkoleń na podstawie identyfikowanych potrzeb i priorytetów organizacji
  • Określenie alokacji środków na poszczególne rodzaje szkoleń i programy rozwoju
  • Monitorowanie i kontrola wydatków w ramach budżetu szkoleń
  • Optymalizacja kosztów szkoleń poprzez negocjacje z dostawcami i wykorzystanie wewnętrznych zasobów

Rekrutacja wykonawców projektów rozwojowych w kontekście odpowiedniego doboru kadr

  • Wdrażanie standardów jakościowych w procesach szkoleniowych
  • Opracowanie kryteriów selekcji trenerów i dostawców szkoleń
  • Ocena umiejętności dydaktycznych i komunikacyjnych trenerów
  • Opracowanie polityki współpracy z trenerami i dostawcami
  • Negocjacje umów i warunków współpracy z trenerami i dostawcami
  • Monitorowanie pracy trenerów i dostawców podczas realizacji szkoleń
  • Ocena satysfakcji klientów z usług świadczonych przez trenerów i dostawców
  • Budowanie długoterminowych relacji partnerskich z trenerami i dostawcami

MODUŁ 5. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ORGANIZACJI

  • Znaczenie uczenia się organizacyjnego dla adaptacji do zmian, innowacji i konkurencyjności
  • Modelowanie wiedzy organizacyjnej czyli transformacja informacji i wiedzy w wartość organizacyjną (MODEL DIKW, MODEL SECI)
  • Strategie zarzadzania wiedza – rekomendacje do implementacji organizacyjnej
    • Strategie oparte na tworzeniu wiedzy
    • Strategie oparte na aktywacji wiedzy
    • Strategie oparte na dystrybucji wiedzy
    • Strategie oparte na zabezpieczaniu wiedzy
  • Mierzenie efektywności w zarządzaniu wiedzą – jak w praktyce organizacyjnej mierzyć wskaźniki: ILOŚCIOWE, JAKOŚCIOWE, WARTOŚCIOWE, AKTYWNOŚCI, EFEKTYWNOŚCI, OSZCZĘDNOŚCI, TRANSFERU WIEDZY, ZAANGAŻOWANIA, KONKURENCYJNOŚCI, ZGODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA
  • Praktyki standaryzacyjne rynku szkoleniowego – przegląd praktyk rynku dostawców usług rozwojowych w kontekście etyki, uczciwości i gwarancji jakości usługi dla kupującego (HR)

Moduł 3 – Projektowanie szkoleń i cyklów rozwojowych

  1. Cele edukacyjne w modelu przekazywania wiedzy, umiejętności i postaw wewnątrz organizacji
    • Zdobycie nowej lub rozwinięcie posiadanej wiedzy i/lub umiejętności (wariant luka lub rozwój dotychczasowego poziomu)
    • Kształtowanie umiejętności proceduralnych (stanowisko pracy, efektywność zadaniowa)
    • Kształtowanie umiejętności strategicznych (zespół/grupa otoczenie pracownika, efektywność organizacyjna)
  2. Zasada SMART w definiowaniu celów szkoleniowych
  3. Weryfikacja i wybór partnerów projektów szkoleniowych dla organizacji (konkursy, „samplingi”, referencje)
  4. Weryfikacja dostawców – dokumentacja dla HR wspierająca decyzję wyboru realizatora działań rozwojowych (ujęcie: firma szkoleniowo-doradcza, trener, konsultant)
  5. Praktyki standaryzacyjne rynku szkoleniowego:
    • Koncepcja szkolenia efektywnego biznesowo. Model SEB
    • Certyfikacja trenerów w standardzie/ standardach rynkowych
    • Certyfikacja dostawców usług rozwojowych – kluczowe podejścia
    • Certyfikacje rynkowe w obszarze biznesowych procesów szkoleniowych/rozwojowych
  6. Narzędzia profesjonalizacji wyboru szkoleń i usług rozwojowych (SUS, SPK)
  7. Model skutecznego transferu wiedzy i umiejętności, czyli jak projektować by szkolenie służyło uczestnikom, uczącemu i celom biznesowym organizacji
  8. Standaryzacja procesów naboru know-how dla działań rozwojowych z zachowaniem zasad etyki i bezpieczeństwa zamawiających (wewnętrznych specjalistów i ekspertów HR oraz koordynatorów projektów szkoleniowych)
  9. Projektowanie programów wsparcia organizacyjnego (szkoleń, cykli szkoleniowych, programów typu akademia, ścieżek talentowych i/lub sukcesorskich)
  10. Dokumentacja projektowa
    • MATRYCA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM PRACOWNIKÓW – autorskie narzędzie do projektowania i koordynacji ścieżek procesów szkolenia i rozwoju
    • WEHIKUŁ PROJEKTANTA WYDARZENIA ROZWOJOWEGO – autorskie narzędzie do zaprojektowania szkolenia i/lub interwencji rozwojowej
  11. Podstawowe błędy, w projektowaniu i realizacji projektów szkoleniowych oraz sposoby ich neutralizacji z poziomu HR

Moduł 4 – Trening właściwy czyli realizacja szkolenia

  1. Standard procesu szkoleniowego – jak powinna wyglądać realizacja szkolenia
  2. Ukierunkowanie prowadzącego trenera w kontekście efektywnej realizacji założeń szkolenia
    – ryzyka i atuty – konsekwencje dla HR
  3. Typologia szkoleń w organizacjach ze względu na formę projektu
  4. Warianty modeli strukturalnych w projektowaniu szkolenia w zależności od oczekiwanych efektów kształcenia:
    • Model (1/2/3/warianty/cykle)
    • Proces
    • Cykl
    • Level Up
    • Drzewo decyzyjne
  5. Narzędzia i formy pracy z zespołem/grupą roboczą – projektową wykorzystywane na salach szkoleniowych – ich adekwatność w wykorzystaniu wewnątrzorganizacyjnym do osiągnięcia zakładanych celów biznesowych
    • Mini wykład, prezentacja
    • Instruktaże narzędziowe i proceduralne
    • Studium przypadku i rozwiązywanie zagadnień problemowych
    • Symulacje zadaniowe, strategiczne
    • Odgrywanie ról
    • Gry szkoleniowe
    • Analiza praktyk organizacyjnych
    • Praca indywidualna
    • Praca grupowa
    • Testy, ankiety, kwestionariusze
  6. Metodyka pracy trenera na sali szkoleniowej
    • Struktura logiczna jednostki – dnia szkoleniowego
    • Struktura dynamiczna jednostki – dnia szkoleniowego
    • Struktura logiczna i odpowiedni dobór treści w zależności od wyboru formy projektu szkoleniowego (szkolenie 1 dzień, 2 dni, 3 dni, 2+2 dni, cykle szkoleniowe, programy długookresowe, programy typu akademia/talenty/certyfikacja)
  7. Koncepcja Davida Kolba oraz odpowiadające style uczenia się i ich wykorzystanie w praktyce zawodowej
  8. Cykl Kolba – diagnostyka szybka i pogłębiona w ujęciu efektywności szkolenia/ test z interpretacją
Prowadzący:

trener Kompetea Elżbieta SucharskaEkspert obszaru – szkolenia HR. Praktyk. Mediator. Certyfikowany Trener biznesu. Menadżer z kilkunastoletnim oświadczeniem w biznesie w obszarze HR (ścieżka menadżerska, ekspercka i wdrożeniowa). Realizator projektów implementacji /optymalizacji procesów HR w organizacjach w randze Kierownika projektu, Eksperta oraz Konsultanta wiodącego. Współtwórca, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych Trenerstwo i Coaching w WSZP w Warszawie. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem personalnym w organizacji, o profilu produkcyjnym, funkcjonującej w dynamicznym otoczeniu biznesowym (restrukturyzacja, standaryzacje procesów HR/operacje, wdrożenie zmiany modelu zarządzania, systemy ewaluacji pracowniczej – bieżącej i okresowej, systemy motywacyjne/rozliczeniowe). Projektant narzędzi diagnostycznych i programów rozwojowe dla pracowników przedsiębiorstw i organizacji.

więcej
Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

3 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 08:00
Przerwa obiadowa 12:00 – 12:40
Zakończenie szkolenia 15:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

centrum konferencyjne Golden Floor Millennium Plaza; Al.Jerozolimskie 123A, 02-017 Warszawa

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

3 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Efektywny proces szkoleniowy - skuteczne narzędzia zarządzania rozwojem pracowników
03-04.06.2024 Warszawa, 10-11.09.2024 Warszawa, 21-22.11.2024 Warszawa
1890 zł + 23% VAT/ osoba
1590 zł + 23% VAT/ osoba
06-07.05.2024 on-line, 19-20.08.2024 on-line, 07-08.10.2024 on-line