Adresaci szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do osób sprawujących funkcje kierownicze
Cel szkolenia:
Poznanie zasad przewodzenia zespołami i budowania własnego wizerunku, angażowanie do działań organizacji
Przećwiczenie zasad komunikacji, związane z rozwiązywanie trudnych sytuacji i prowadzeniem trudnych rozmów
Wzmacnianie umiejętności komunikacji poprzez ćwiczenie technik optymalnej komunikacji z trudnym „odbiorcą”
Poznanie i przećwiczenie technik udzielania informacji zwrotnej, motywowanie do zmian zachowań i postaw
Poznanie i przećwiczenie technik coachingowym możliwych do wykorzystania w codziennym działaniu menagera
Metody pracy:
Szkolenie ma charakter warsztatowy, nakierowany jest na transfer wiedzy i praktycznych umiejętności uczestników. Wykorzystane formy pracy z grupą:
Mini wykłady
Prezentacje i instruktaże narzędziowe
Ćwiczenia indywidualne / grupowe
Analiza studiów przypadków
Rozwiązywanie zagadnień problemowych
Praca warsztatowa
Analiza dobrych praktyk
Moduł I
Zasady motywującej komunikacji w rozwijaniu pracowników – jak zwiększyć efektywność rozmów menedżerskich?
Feedback codzienny, bieżący i cykliczny jako silny impuls do rozwoju zawodowego i podstawa do prowadzenia okresowych rozmów
Udzielanie i otrzymywanie bieżącej informacji zwrotnej
Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych
Zasady i techniki wyrażanie szacunku i uznania
Moduł II
Narzędzia coachingowe dla menagera:
Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod coachingowych w pracy menedżera.
Model Dilsa – w pracy menedżera.
Mapa to nie teren czyli konsekwencje tworzenia map w biznesie w tym ćwiczenie SMS (subiektywna mapa sytuacji).
Inwentarz zasobów. Matryca aktywności. Czyli sposób na motywacje i zaangażowanie w realizacji celów.
Technika Benjamina Franklina czyli metoda wspierająca konsekwencje w planowaniu i działaniu.
Metoda Kurta Vonneguta czyli jak osiągać więcej poprzez planowanie „od końca”.
Technika Walta Disneya czyli sposób na motywacje i zaangażowanie w realizacji celów.
Moduł III
Trudne sytuacje kierownicze i sposoby postępowania z różnymi osobowościami pracowników
Diagnoza różnych osobowości pracowników i skuteczne sposoby działania
Postawa roszczeniowa pracownika
Agresją (jawna i ukryta) w trakcie rozmów
„Negocjowanie” wynagrodzeń, ocen, itp
Utrudnienia w obiektywizmie przekazywanych informacji, emocje
Moduł IV
Rozmowa oceniająco jako rozwojowa funkcja ewaluacji
Zasady prowadzenia rozmów okresowych.
Korzyści płynące z dobrze poprowadzonej rozmowy rocznej.
Najczęściej popełniane błędy podczas dokonywania oceny okresowej
Tworzenie scenariusza rozmów oceniających i planów rozwojowych
Partycypacyjna metoda ustalania celu
Definiowanie kryterium sukcesu
Przypisywanie wag w przypadku kilku zadań
Ocena
Rolę oceny pracowników, jako narzędzie efektywnego kierowania ludźmi.
Moduł V
Rozmowa oceniająca z wykorzystaniem narzędzi coachingowych
Metody i techniki rozwijania kluczowych umiejętności komunikacyjnych.
Aktywne słuchanie czyli słuchać a słyszeć podczas coachingu.
Ćwiczenie sztuki zadawania skutecznych pytań.
Rozmowy coachingowe w procesie rozwoju pracowników.
Informacje organizacyjne:
1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
sala szkoleniowa w centrum Warszawy; informacja u Organizatora
Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU .
1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00
* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą
on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ
Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU .
SPRAWDŹ TAKŻE INNE SZKOLENIA Z TEJ KATEGORII:
Kompetea all rights reserved
Zapisz się na szkolenie na minimum 30 dni przed jego realizacją – zyskaj 50 zł rabatu oraz gwarancję, że warsztat dojdzie do skutku!
Brak przedpłat. Jedyna formalność, to wypełnienie formularza zgłoszenia.
x
Rozmowa oceniająca z wykorzystaniem narzędzi coachingowych
15.03.2024 Warszawa, 17.09.2024 Warszawa, 19.12.2024 Warszawa
890 zł + 23% VAT/ osoba
750 zł+ 23% VAT/ osoba
22.05.2024 on-line, 27.11.2024 on-line