Masz pytanie? Skontaktuj się z nami: 22 308 03 50 info@kompetea.pl

Dobrze zaplanowane działania EMPLOYER BRANDING przynoszą wiele korzyści. Na zewnątrz organizacji pomagają w pozyskaniu nowych pracowników, przyciągnięciu talentów czy nowych klientów, te wewnątrz organizacji wpływają na zmniejszenie rotacji pracowników i podniesieniu ich zaangażowania. Nic więc dziwnego, że EMPLOYER BRANDING jest jednym z ważniejszych trendów w HR w ostatnim czasie.
Podczas szkolenia będziemy mówić o tym jak zaplanować i skutecznie realizować działania EB, by stać się pracodawcą z wyboru i zyskać przewagę wśród konkurencji. Pokażemy też jakie są trendy w kampaniach EB na 2023 rok.
 Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów HR, w szczególności zajmujących się procesem rekrutacji i employer brandingu, którzy chcą wdrożyć strategię w swojej organizacji.

Cel szkolenia:
  • Poznanie definicji employer branding i obszarów z nim związanych
  • Przygotowanie do wdrożenia strategii employer branding w organizacji
  • Analiza działań employer brandingowych na rynku
  • Badanie efektywności prowadzonych kampanii employer brandignowych
 Korzyści ze szkolenia:

Podczas niniejszego szkolenia Uczestnicy dowiedzą się:

  • Od czego rozpocząć działania employer brandingowe w swojej firmie
  • Z jakich elementów składa się dobra strategia employer brandingowa
  • W jaki sposób przeprowadzić audyt marki wewnętrzny i zewnętrzny
  • Jakie wyznaczać cele, które będziemy realizować w ramach strategii employer brandingowej
  • Dlaczego tworzenie person jest kluczowe przy projektowaniu kampanii rekrutacyjnych
  • Czym jest Employee Value Proposition i jak je zaprojektować
  • Jakie narzędzia wykorzystujemy przy budowaniu kampanii employer brandingowej
  • Jak robią to najlepsi – czyli przegląd skutecznych kampanii
  • Jak mierzyć skuteczność działań employer brandingowych
 Metody pracy:

Warsztat zawiera dużo praktycznych ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusje moderowane oraz studium przypadków uzupełnione interaktywnym wykładem w formie prezentacji zawierające wiedzę merytoryczną.

DODATKOWO:
  • ankieta badania potrzeb
  • gotowe szablony do wykorzystania w organizacji (m.in. tworzenie persony, EVP)
  • 1 h konsultacji online gratis
Program szkolenia:
  1. Co to jest employer branding?
    • Omówienie definicji
    • Z czego składają się warstwy strategii
    • Sprawdzenie w praktyce podstawowych elementów strategii
  2. Mapa interesariuszy – czyli jak i z kim powinniśmy się komunikować
    • W jaki sposób podzielić interesariuszy tak, by komunikacja z nimi była efektywna
  3. Audyt marki – pierwszy krok do budowania strategii marki pracodawcy
    • Jak podejść do audytu z gdzie szukać danych niezbędnych do napisania strategii
    • Analiza SWOT w budowaniu marki pracodawcy
  4. Wyznaczanie celów podstawą działań employer brandingowych
    • Metoda SMART do projektowania celów strategicznych
    • Cele biznesowe a cele wizerunkowe – jak wpływają na działania, które znajdują się w strategii
  5. Persona – do kogo kierujemy nasze działania EB w kampanii
    • Priorytetyzacja grup docelowych – jak określić kierunek komunikacji w zależności od trudności pozyskania kandydata a znaczenia dla biznesu
    • Pytania pomocnicze do tworzenia person
  6. Employer Value Proposition – wartość dodana od pracodawcy
    • Co to jest EVP i co na nie wpływa
    • 5 pytań Bretta Minchingtona – punkt wyjścia do rozważań nad wartościami dodanymi od pracodawcy
    • Przykłady kampanii EB w których prezentowane są EVP
  1. Media jako narzędzie kampanii employer brandingowych – ich podział i znaczenie przy pozycjonowaniu marki na rynku pracy
  2. Pokolenia na rynku pracy
    • Cech charakterystyczne dla pokoleń na rynku pracy
    • Motywacja jako czynnik determinujący podjęcie pracy
    • Jakie informacje w procesie rekrutacji mają znaczenie
    • Przykłady kampanii skierowanych do konkretnych pokoleń
  3. Jak projektować działania employer brandingowe w strategii
    • Kampania EB w modelu AIDA
    • Trendy w kampaniach EB na 2023 r.
    • Program alumnów – wykorzystaj siłę swoich byłych pracowników
    • Employee advocacy – głos ambasadorów marki ma bardzo duże znaczenie w kształtowaniu wizerunku marki jako dobrego pracodawcy
    • Case study najciekawszych kampanii EB
  4. Analityka – czyli jak mierzyć działania employer brandingowe
    • INPUTS, OUTPUTS, OUTCOMES – mierniki na każdym etapie projektowania działań employer brandingowych
    • ROI w działaniach  EB
    • Badania trackingowe jako wyznacznik punktu odniesienia i zmian zachodzących w organizacjach
    • Analiza pojedynczych akcji employer brandingowych
Prowadzący:

trener Kompetea Mariola StaniewskaMariola Staniewska – Ekspertka ds. rekrutacji i employer brandingu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z obszarem HR, przede wszystkim w zakresie  komunikacji wewnętrznej, EB i rekrutacji, z powodzeniem wdraża nowe rozwiązania dla firm, zarządza i optymalizuje procesy rekrutacyjne. Pracowała dla wielu branż od wydawniczej po finansową, Fanka kreatywnych rozwiązań i nieszablonowego podejścia do projektów. Na co dzień łączy zadania z marketingu i HR, tworząc dedykowane kampanie rekrutacyjne w całej Polsce.

Informacje organizacyjne:

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 10:00
Przerwa obiadowa 13:00 – 13:40
Zakończenie szkolenia 17:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

sala szkoleniowa w centrum Warszawy; informacja u Organizatora

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: udział w szkoleniu stacjonarnym materiały dydaktyczne oraz dyplom w wersji papierowej lunch oraz przerwy kawowe podczas trwania szkolenia

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Harmonogram

1 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

2 dzień.
Rozpoczęcie szkolenia 09:00
Przerwa obiadowa 12:30 – 13:10
Zakończenie szkolenia 16:00

* przerwy kawowe ustalane pomiędzy trenerem a grupą

Miejsce realizacji

on-line, Microsoft Teams (w szkoleniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę lub z poziomu aplikacji); instrukcja jak dołączyć do szkolenia oraz jak sprawdzić parametry techniczne dostępna jest TUTAJ

Dodatkowe informacje

Cena zawiera: dostęp do szkolenia on-line materiały dydaktyczne oraz dyplom ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej

Zapis na szkolenie jest równoznaczny z akceptacją REGULAMINU.

Kompetea all rights reserved

Employer Branding – budowanie strategii pracodawcy
23-24.05.2024 Warszawa
1990 zł + 23% VAT/ osoba
1690 zł + 23% VAT/ osoba
26-27.03.2024 on-line, 28-29.11.2024 on-line